بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
محصولات «گالوانیزه» و «نورد سرد» توسط "فجر" به فروش رسید؛

رشد پلکانی درآمد‌های "فجر"

رشد پلکانی درآمد‌های
میزان درآمدی که فولاد امیرکبیر کاشان از فروش محصولات در بازار صادراتی حاصل کرد برابر با ۱۵۳ میلیارد ریال بود که ۷۶ درصد کاهش ماهانه را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۳۴۰۰

فولاد امیرکبیر کاشان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۶،۶۱۹ میلیارد ریال به ثبت رساند که از محل فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به دست آمد.

مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۹ ماه گذشته مبلغی بالغ‌بر ۳۸،۱۷۱ میلیارد ریال بود ارائه شد و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲,۴۵۸ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

همان‌طور که گفته شد درآمد‌های "فجر" از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور و ارائه خدمات به مشتریان حاصل‌شده و شاهد آن هستیم که عمده‌ترین درآمد‌ها در از فروش محصولات در بازار داخلی به شناسایی‌شده است.

عملکرد ماهانه فولاد امیرکبیر کاشان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد


درآمد‌های عملیاتی فولاد امیرکبیر کاشان

روند ثبت درآمدهای فولاد امیرکبیر کاشان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان آذرماه سال جاری رشد ۳۴ درصدی را نسبت به آبان ماه مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵۷ درصد افزایش یافت، درآمد‌های تجمیعی فجر در تا آذرماه سال جاری توانسته افزایش درآمد ۱۰۸ درصدی را از خود برجای بگذارد.

درآمدزاترین محصول فروش فولاد امیرکبیر کاشان متعلق به «گالوانیزه» با مبلغ ۴،۲۴۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول برابر با ۲۸ میلیون و ۱۹۹ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد، محصول گالوانیزه در آذرماه ۶۴ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده را در اختیار داشت و نرخ فروش این محصول کاهش چشمگیری را به همراه نداشت.

میزان درآمدی که فولاد امیرکبیر کاشان از فروش محصولات در بازار صادراتی حاصل کرد برابر با ۱۵۳ میلیارد ریال بود که حاصل فروش محصول «گالوانیزه» بود که نرخ فروش آن نیز ۲۴ میلیون و ۵۳۸ هزارتومان اعلام شد، درآمد‌های صادراتی ۷۶ درصد کاهش ماهانه را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجر"


بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان آذرماه سال جاری مقدار فروش ماهانه خود را طی این دوره برابر با ۲۶,۰۰۲ تن اعلام کرد که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «محصول گالوانیزه» با ۱۵،۰۴۱ تن بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مقدار فروش محصولات فجر برابر با ۱۵۹,۱۸۹ تن اعلام شد که دراین‌بین ۸۴ درصد از فروش محصولات مربوط به بازار داخل کشور بود.

مقدار فروش محصولات فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته ۳۵ درصد افزایش یافت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۰ درصد رشد را تجربه کرد، دیگر محصولی که توسط فجر به فروش رسید مربوط به «نورد سرد» با ۹،۴۹۳ تن بود که نرخ فروش آن ۲۳ میلیون و ۳۷۷ هزارتومان اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد
با اعلام از سوی مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالا؛

میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید
معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه مطرح کرد؛

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید

با اعلام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان؛

"فجر" افزایش سرمایه از سود انباشته را ثبت کرد

ارسال نظر