بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تأمین ماسه ریخته گری ۱۶,۵۷۰ تن از محصولات را به فروش رساند؛

ثبات درآمد ماهانه "کماسه" در دی‌ماه

ثبات درآمد ماهانه
تأمین ماسه ریخته‌گری در دی‌ماه از فروش محصول «ماسه‌های ریخته‌گری» درآمدزایی ۱۰۰ میلیارد ریالی داشت که عمده‌ترین درآمد را از فروش این محصول به دست آورد.
کد خبر : ۲۵۳۵۳۱

تأمین ماسه ریخته‌گری+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۱۸ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت برابر با ۹۴۰ میلیارد ریال بود، همچنین درآمد‌های کماسه طی این دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی و ارائه خدمات کسب شد.

عملکرد ماهانه کماسه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: زمین مازاد "کماسه" متقاضی نداشت


میزان درآمد شناسایی‌شده "کماسه"

روند ثبت درآمدهای تأمین ماسه ریخته گری+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت تا پایان دی‌ماه برابر با ۱,۸۴۶ میلیارد ریال اعلام شد، درآمد ماهانه حاصل‌شده "کماسه" از فروش محصولات نسبت به ماه گذشته یک درصد رشد را به همراه داشت و نسبت به میانگین درآمد ۹ ماهه سپری‌شده از سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت، درآمد‌های این شرکت در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته نیز ۱۱۷ درصد رشد را تجربه کرد.

تأمین ماسه ریخته‌گری در دی‌ماه از فروش محصول «ماسه‌های ریخته‌گری» درآمدزایی ۱۰۰ میلیارد ریالی داشت که عمده‌ترین درآمد را از فروش این محصول به دست آورد، درآمد شناسایی‌شده از فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافت و نرخ فروش آن ۷۰۵ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با آذرماه ماه ۱۱ درصد افزایش نرخ داشت و همچنین عنوان گران‌ترین محصول "کماسه" را از آن خود کرد.

فروش ماهانه تأمین ماسه ریخته‌گری

فروش ماهانه کماسه از ابتدای سال مالی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، تأمین ماسه ریخته‌گری در دی ماه ۱۶,۵۷۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد کاهش داشت و مقدار فروش تجمیعی این شرکت طی ۱۰ ماه گذشته ۱۶۹,۵۶۳ تن اعلام شد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز تغییر خاصی نداشت، عمده‌ترین مقدار فروش محصول در اختیار «ماسه‌های ریخته‌گری» با ۱۴،۷۰۶ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیر صعودی
فروش ۱۸،۰۱۵ تنی تأمین ماسه ریخته‌گری در نهمین ماه از سال جاری؛

سیر صعودی "کماسه" به ایستگاه آذرماه رسید

با اعلام شرکت تامین ماسه ریخته گری؛

" کماسه " بخشی از اراضی کارخانه را می فروشد

۶ درصد کاهش درآمد
فروش محصولات کماسه در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۶ درصد اُفت کرد؛

۶ درصد کاهش درآمد "کماسه" در تیرماه

ارسال نظر