بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
زر ماکارون ۱۹,۷۳۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند؛

ثبات نرخ فروش «ماکارونی رشته‌ای» زر ماکارون

ثبات نرخ فروش «ماکارونی رشته‌ای» زر ماکارون
زر ماکارون موفق به فروش محصولات خود در بازار‌های داخل و خارج از کشور شد، تمرکز این ماکارونی ساز به فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۱۶,۶۰۵ تن از محصولات در این بخش به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۳۶۴۶

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع فروش ماهانه محصولات خود طی دوره را برابر با ۱۹,۷۳۳ تن اعلام کرد و فروش تجمیعی طی دوره ۱۰ ماهه گذشته را نیز برابر با ۲۰۲,۰۵۳ تن به ثبت رساند.

زر ماکارون موفق به فروش محصولات خود در بازار‌های داخل و خارج از کشور شد، تمرکز این ماکارونی ساز به فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۱۶,۶۰۵ تن از محصولات در این بخش به فروش رسید و مابقی مقدار فروش ماهانه که ۳,۱۲۸ تن باشد در بازار صادراتی به فروش رسید.

عملکرد ماهانه زر ماکارون+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد


فروش محصولات فروش "غزر" در دی‌ماه ۱۴۰۰

روند فروش محصولات غزر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار محصولی که زر ماکارون طی دوره ماهانه توانسته بود به فروش برساند نسبت به آذرماه کاهش ۶ درصدی را تجربه کرد، همچنین مقدار محصولات فروش رفته این ماکارونی ساز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافت، ماکارونی‌های به فروش رفته این شرکت طی ۱۰ ماه گذشته با افزایش ۱۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بود.

شرکت زر ماکارون در دی‌ماه بیشترین مقدار فروش محصول را در بازار داخلی از «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۱،۹۷۹ تن بود که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته تغییری نداشت، «ماکارونی فرمی» نیز در بازار داخلی با فروش ۳،۰۸۸ تنی از پر فروش‌های دی‌ماه نام گرفت.

پرفروش محصول در بازار خارج از کشور شرکت "غزر" مربوط به «محصولات رشته‌ای» با ۱،۸۹۱ تن بود که نرخ فروش آن برابر با ۹ میلیون و ۶۷۹ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول با رشد ۳ درصدی همراه بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کدام محصول
رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه این ماکارونی ساز؛

کدام محصول "غزر" به بازار صادراتی جان دوباره داد

قدردان همت متعصبانه فعالان اقتصادی هستیم
استاندار البرز در بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر:

قدردان همت متعصبانه فعالان اقتصادی هستیم

زیرمجموعه
با اعلام شرکت صنعتی زرماکارون؛

زیرمجموعه "غزر" افزایش سرمایه می دهد

ارسال نظر