بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
بانک ملت در دی ماه تراز مثبت ۴۵ درصدی را از خود باقی گذاشت؛

ثبات درآمد ماهانه "وبملت" در دی‌ماه

ثبات درآمد ماهانه
بیشترین درآمدی شناسایی‌شده بانک ملت طی دوره ماهانه از محل تسهیلات اعطایی مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «سایر تسهیلات» بود که مبالغ آن به ترتیب برابر با ۲۸،۷۷۰ میلیارد ریال و ۶،۹۴۴ میلیارد ریال اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۳۷۶۳

بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمدی که از محل تسهیلات اعطایی طی دوره کسب کرد را بالغ‌بر ۶۱،۲۴۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و در مدت زمان ۱۰ ماه سپری شده از سال مالی نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورد را برابر با ۵۱۲،۲۴۴ میلیارد ریال اعلام کرد، بانک ملت در دی‌ماه تراز مثبت ۴۵ درصدی را (مبلغ ۱۹ هزار میلیارد ریال) از خود باقی گذاشت.

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۲،۱۴۰ میلیارد ریال بود و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۹۶،۵۴۸ میلیارد ریال اعلام شد.

عملکرد ماهانه وبملت+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: هشدار بانک ملت درباره نسخه‌هاى جعلى همراه بانک


درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت در دی‌ماه ۱۴۰۰

ثبت درآمدهای بانک ملت+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمدی که بانک ملت در دی‌ماه از تسهیلات اعطایی کسب کرد نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی نداشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمد‌های این بانک رشد ۹۶ درصد را تجربه کرد، همچنین درآمدی که بانک ملت طی ۱۰ ماه گذشته از سال مالی به دست آورده رشد ۸۷ درصدی را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی شناسایی‌شده بانک ملت طی دوره ماهانه از محل تسهیلات اعطایی مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «سایر تسهیلات» بود که مبالغ آن به ترتیب برابر با ۲۸،۷۷۰ میلیارد ریال و ۶،۹۴۴ میلیارد ریال اعلام شد، بخش مرابحه در دی‌ماه ۴۷ درصد از کل درآمد‌های وبملت از محل تسهیلات اعطایی را در اختیار داشت.

تسهیلات وصولی بانک ملت در دی‌ماه بالغ‌بر ۵۶۳،۸۸۵ میلیارد ریال به ثبت رسید، تسهیلات اعطایی اعلام‌شده در دی‌ماه یک درصد بیشتر از تسهیلات وصولی بود.

بیشترین میزان سود پرداختی جهت سپرده‌های سرمایه‌گذاری در دی‌ماه متعلق به «سایر» و «سپرده‌های بلند مدت دوساله» با مبالغی بالغ‌بر ۱۲،۰۷۱ میلیارد ریال و ۱۰،۱۵۷ میلیارد ریال بود، سپرده‌های جذب شده این بانک یک درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه شده بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بانک ملت تراز مثبت ۴۷ درصدی را به ثبت رساند
«مرابحه» و «تسهیلات ارزی» درآمدزاترین‌های این بانک شدند؛

بانک ملت تراز مثبت ۴۷ درصدی را به ثبت رساند

شناسایی ۲ همت سود توسط
بانک ملت در مهرماه سال جاری تراز مثبت ۷۱ درصدی را ثبت کرد؛

شناسایی ۲ همت سود توسط "وبملت" در مهرماه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
چرا نماد وبملت بسته است