بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
۹۰ تن از «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» پترشیمی امیرکبیر به فروش رسید؛

کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX»
دیگر محصول ارائه‌شده توسط این پتروشیمی مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱,۰۰۰ تن بود.
کد خبر : ۲۵۳۸۰۰

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته‌ای که سپری شد عرضه ۱,۷۵۰ تنی «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را از سوی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا شاهد بوده‌ایم که کاهش ۸ درصدی را نسبت به هفته گذشته از خود بر جای گذاشت و تقاضا برای فروش این محصول ۱,۵۱۰ تن به ثبت رسید، حجم معامله محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» در پایان هفته ۱,۴۴۰ هزار تن اعلام شد که همانند هفته گذشته تمام محصولات عرضه شده به فروش نرسید.

نرخ میانگین هر تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» برابر با ۲۷۴,۴۱۵ هزار ریال اعلام شد که کاهش نرخ یک درصدی را شاهد بود و همچنین مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۳۹ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان رسید که با اُفت درآمد در مقایسه با هفته گذشته همراه بود.

عملکرد هفتگی شکبیر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت


دیگر محصول ارائه‌شده توسط این پتروشیمی مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱,۰۰۰ تن و تقاضای ثبت‌شده برای این محصولات ۳۷۰ تن اعلام شد و حجم معاملات نیز به ۳۴۰ تن رسید، میزان درآمد این پتروشیمی از «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ شناسایی کرد به ۱۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

از دیگر محصولاتی که پتروشیمی امیرکبیر توانست طی این هفته به فروش بگذارد می‌توان به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» اشاره کرد که ۵۰۰ تن از این محصول به عرضه گذاشته شد و ۹۰ تن از آن نیز به فروش رسید، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳» بدون تغییر باقی ماند
فروش تمامی «EX ۳» عرضه شده این پتروشیمی؛

عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳» بدون تغییر باقی ماند

فروش ماهانه
پلی‌اتیلن سبک صادراتی پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی امیرکبیر؛

فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند
درآمد ۱۱۷ میلیاردی از پلی‌اتیلن سبک بدست آمد؛

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند

کاهش درآمد ماهانه ۱۷ درصدی پتروشیمی امیرکبیر؛

"شکبیر" از رکورد درآمدزایی خود، جاماند

ارسال نظر