از سوی پگاه اصفهان اعلام شد:
رشد ۱۵ درصدی سودآوری "غشصفا" و دلایل آن

در خصوص اطلاعیه منتشر شده با شماره پیگیری ۸۳۷۳۸۴ در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ به استحضار میرساند توضیحات در خصوص اطلاعات و صورتهای مالی منتشر شده منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ به پیوست ارسال میگردد
به گزارش بورسنیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درخصوص دلایل اصلی رشد سودآوری این شرکت اعلام کرد که سبد محصولات فروخته شده شرکت از ۲۸ درصد در مدت زمانی ۹ ماهه ۱۳۹۹ به ۴۳ درصد در ۹ ماهه ۱۴۰۰ رسیده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
«انواع شیر» پرفروشترین محصول "غشصفا"؛
درآمدهای "غشصفا" در آذرماه بر قله نشست 
تمرکز این لبنی بر بازار داخلی؛
«شیر» و «پنیر» ترینهای "غشصفا" شدند «انواع شیر» پرفروشترین محصول "غشصفا"؛
درآمدهای "غشصفا" در آذرماه بر قله نشست 
تمرکز این لبنی بر بازار داخلی؛
«شیر» و «پنیر» ترینهای "غشصفا" شدند ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه