بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
صداهای عجیب از نبش کوچه سوم گاندی!
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری کشور که اگر سازمان بازرسی در آن ورود کند، هیچگاه راه خروج را از این انباری و حیاط‌خلوت دولتی‌ها پیدا نمی‌کند.
کد خبر : ۲۵۳۸۶۲

صداهای عجیب از نبش کوچه سوم گاندی!

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌ها که برای دریافت وامی چند وقتی منت تمامی اهالی محل و آشنایان را کشیده که شاید در بانکی توسعه‌ای که اتفاقا در آن سپرده نیز خوابانده بود، وامی بگیرد؛ هر روز با در‌های بسته و بدون کلیدی مواجه می‌شد که کلیدآن در دست رئیس‌جمهور سابق نیز یافت نمی‌شد.

حال کلید این قفل‌ها، در کشوی مدیرمالی این بانک پیدا و عیان شده که چرا از محل سپرده یا ... این بانک اصلا خبری از تسهیلات نیست.

از آنجا که سخنگوی راه‌پله‌ها حتی در مطب دکتر نیز حساب و کتاب و دخل مطب دکتر را هم ریز به ریز محاسبه می‌کند، سری به انباری اطلاعات شرکت زده که دیده‌ای بابا، خرج گروه ۷ که این روز‌ها در این بانک مسئولیت شمردن پول‌ها را دارند بالا رفته و باید ماهانه ۴۷ میلیون تومان به‌صورت مساوی پول تقسیم کنند، آن‌هم این نرخ‌ها برای سال ۹۹ است و باید برای سال ۱۴۰۰ را هم بررسی کرد.

خلاصه که حلال اولسون...

بگیرند یا نگیرند

نامه‌ای منتشر شده که از جنب وزارتخانه آزادی گفته‌اند که آقا نیرو نگیریدآ، داستان داریم و فعلا باید امور را سر و سامان دهیم؛ حالا سرمایه‌گذاری این سازمان آگهی جذب نیرو داده! حال باید گفت که ما اینگونه در پی فتح اقتصاد و رشد روزافزون موفقیت‌های تولیدی در کشور هستیم.

دریغ از یک هماهنگی ....

اما از این شرکت سرمایه‌گذاری دور نشویم و شنیده‌ایم که روی مدرک تحصیلی یکی از مدیران این شرکت را دوده گرفته و دانشگاه هم اعلام کرد که دکتر کی؟ گویا مدارک دکترای این بنده خدا هم آبکی بوده ...

قشنگی‌های اقتصاد ایران

اگر آقای وزیر اقتصاد یا سازمان خصوصی‌سازی نسبت به این اقدام زیبا و میمون پاسخی دهند که خیلی قشنگ است؛ فکر کنید قرار است شرکت ف. اکسین به یک شرکت دیگر یعنی ف. خوزستان واگذار شود و در این بین یک اتفاقی جالب رخ داده که پیکاسو نیز نمی‌تواند چنین طرحی بزند!

ف. اکسین که زیر مجموعه گروه توسعه ملی بوده ریاست هیات مدیره را به فردی به نام غ. الف که اتفاقا طبق شنیده‌ها مدیریت بازرسی این گروه را داشته، اعطا کرده بود؛ حال زیبایی این مطلب کجاست! آنجا که این آقای غ. الف مشاور مدیرعامل ف. خوزستان است!

تعارض بزرگی که شاید سازمان خصوصی‌سازی نیز خصوصی‌سازی شود!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر