بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
روند کم نوسان مقدار تولید «زغال‌سنگ»؛

درآمد ماهانه "کطبس" کاهشی شد

درآمد ماهانه
درآمد ماهانه شرکت "کطبس" در دی‌‎ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و طی ۱۰ ماه گذشته فعالیتی در بازار صادراتی نداشت.
کد خبر : ۲۵۴۰۹۸

زغال سنگ نگین طبس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند برابر با ۲۴۸ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز بالغ‌بر ۲،۳۶۹ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمد ماهانه شرکت "کطبس" در دی‌‎ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و طی ۱۰ ماه گذشته فعالیتی در بازار صادراتی نداشت.

عملکرد ماهانه کطبس+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سود عملیاتی "کطبس" افزایش یافت


میزان درآمد‌های عملیاتی "کطبس"

درآمد ماهانه روند ثبت درآمدهای کطبس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در دی‌ماه از فروش محصولات خود کسب کرد با کاهش ۱۲ درصدی در مقایسه با آذرماه همراه بود و درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت معدنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافت.

شرکت زغال‌سنگ نگین طبس همان‌طور که گفته شد تنها در بازار داخلی فعالیت دارد و تک‌محصول «زغال‌سنگ» را به فروش می‌رساند، نرخ فروش این محصول در دی‌ماه برابر با یک‌میلیون و ۱۱۰ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱,۳۱ درصد همراه بود.

مقدار فروش زغال‌سنگ نگین طبس

درآمد ماهانه مقدار فروش ماهانه زغال سنگ مگین طبس+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات ”کطبس" در دی‌ماه برابر با ۲۲،۳۳۹ تن ارائه شد که نسبت به ماه گذشته با ۱۱ درصد کاهش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵ درصد اُفت فروش را تجربه کرد، همچنین طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۲۱۲,۰۷۹ تن از محصولات را به فروش رسید.

مقدار تولید «زغال‌سنگ» شرکت معدنی کطبس در دی‌ماه ۲۳،۷۰۰ تن اعلام شد که با کاهش اندک ۶۰ تنی همراه بود، مقدار تولید این محصول طی ۱۰ ماه گذشته برابر با ۲۱۶،۴۹۳ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر