بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کاهش نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان در هفته گذشته؛

کریستال ملامین "خراسان" تماماً به فروش نرسید

کریستال ملامین
محصولات دیگری توسط این پتروشیمی مورد عرضه قرارگرفتند که می‌شود به اوره پریل و آمونیاک (مایع) با مقادیر ۶۰۰ تن و ۵۰۰ تن اشاره کرد.
کد خبر : ۲۵۴۱۶۵

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری ۳۲۰ تن کریستال ملامین را در رینگ معاملاتی بورس کالا مورد عرضه قرار داد که روند ثابتی را از مقدار عرضه‌ها بر جای گذاشت.

برای کریستال ملامین پتروشیمی خراسان تقاضای ۲۳۰ تنی به ثبت رسید و حجم معامله این محصول نیز ۱۸۰ تن ثبت شد، محصول «کریستال ملامین» همانند هفته گذشته تماماً به فروش نرسید و ۱۰۵ تن از آن باقی ماند.

این محصول در هفته گذشته با نرخ میانگین ۶۲۸,۷۸۸ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید، نرخ فروشی که طی این هفته به ثبت رسید تغییری را به همراه نداشت و همچنین ارزش معامله این محصول بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۳۱۸ هزارتومان به ثبت رسید که با کاهش درآمد نسبت به هفته گذشته همراه بود.

عملکرد هفتگی خراسان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی


محصولات دیگری توسط این پتروشیمی مورد عرضه قرارگرفتند که می‌شود به اوره پریل و آمونیاک (مایع) با مقادیر ۶۰۰ تن و ۵۰۰ تن اشاره کرد، طی این هفته ۶۰۰ تن از محصول اوره پریل وارد رینگ معاملاتی بورس کالا شد که ۱۲۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت و درآمد حاصل از فروش آن یک میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان بود.

حجم معامله آمونیاک (مایع) نیز ۳۶۰ تن اعلام شد و درآمدی که از فروش این محصول به ثبت رسید برابر با ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان بود، نرخ فروش آمونیاک (مایع) طی هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین
۳۵ تن از کریستال ملامین پتروشیمی خراسان به فروش نرفت؛

تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین "خراسان"

اوره پریل
حجم معامله ۱۲۰ تنی کریستال ملامین پتروشیمی خراسان؛

اوره پریل "خراسان" خریدار نداشت

تعطیلی فعالیت
شرکت پتروشیمی خراسان اعلام کرد؛

تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی

ارسال نظر