بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
بیشترین درآمدزایی از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری بود؛

"همراه" ۵درصد بالاتر از میانگین، درآمد زد

بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۰۳۵ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۴۴۸۷

درآمدهای ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۴،۶۸۷ میلیارد ریال به ثبت رسید که این درآمد از «فروش/خدمات» شناسایی شد.

میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت برابر با مبلغ ۴۷,۲۰۰ میلیارد ریال بود، همچنین درآمدی که "همراه" از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد بالغ‌بر ۲۳۶،۴۳۴ میلیارد ریال بود.

درآمدهای عملکرد ماهانه همراه در دی ماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "همراه" و ترکیبی از هیات مدیره جدید


درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا دی‌ماه ۱۴۰۰

درآمدهای روند درآمدهای ثبت شده همراه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در دهمین ماه سپری‌شده از سال جاری توانست از باقی بگذارد نسبت به ماه گذشته تغییر رو به رشد ۳ درصدی را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵ درصد رشد را به ثبت رساند، همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه برابر با ۲۳۶،۴۳۴ میلیارد ریال بود که طی این مدت زمان ۱۰ ماهه افزایش درآمد سالانه ۲۲ درصدی را تجربه کرد.

میزان درآمد ماهانه ارتباطات سیار ایران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیشترین درآمدی شرکت "همراه" طی دوره ماهانه منتهی به دی‌ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۷۰۶ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته رشد یک درصدی را به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵ درصد رشد را تجربه کرد.

بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۰۳۵ میلیارد ریال بود، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه اعلام کرد ۵ درصد بیشتر از متوسط درآمد‌های ثبت‌‎شده در ۹ ماهه گذشته بود و این در صورتی بوده که در ۱۰ ماهه گذشته متوسط درآمد این شرکت ۲۳،۶۴۳ میلیارد ریال بود و طی دوره ۱۲ ماهه سال گذشته نیز ۱۹,۵۲۷ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مخابره افزایش درآمد سالانه از دکل‌های
متوسط درآمد‌های "همراه" رشد ۳درصدی در ۸ماهه تجربه کرد؛

مخابره افزایش درآمد سالانه از دکل‌های "همراه"

با مصوبه مجمع فوق العاده شرکت ارتباطات ایران انجام شد؛

"همراه" و ترکیبی از هیات مدیره جدید

با اعلام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران؛

" لکما " باز هم در مناقصه " همراه " شرکت کرد

ارسال نظر