بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
رشد درآمد ماهانه نفت بهران در دی‌ماه؛

"شبهرن" نرخ فروش کدام محصولات را افزایش داد

پرفروش‌ترین محصول شبهرن طی دهمین ماه سال جاری مربوط به «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۰،۱۴۲ هزار لیتر بود که در بازار صادراتی به فروش رسید بود
کد خبر : ۲۵۴۶۶۹

شرکت نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات طی این دوره ماهانه بود را مبلغی بالغ‌بر ۱۱،۱۴۸ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد تجمیعی خود را برابر با ۸۹،۲۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

درآمد ماهانه این شرکت روانکار از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی شناسایی شد و عمده درآمد‌ها در بازار داخلی با ۸،۳۵۸ میلیارد ریال بود که ۷۵ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفته و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی به دست آمد.

عملکرد ماهانه نفت بهران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: عرضه ۱۰۰ درصدی اسلاک واکس داخلی صرفا از طریق بورس کالا


درآمد‌های اعلام‌شده "شبهرن" تا دی‌ماه

روند درآمد ماهانه شبهرن+بورس نیوز

به اساس این گزارش، شرکت نفت بهران در دی‌ماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که شناسایی کرد با افزایش ۶ درصدی را نسبت به آذرماه همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۵۲ درصدی بود، درآمد تجمیعی این روانکار طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که توسط این روانکار شناسایی شد حاصل از فروش «روغن‌موتور بنزینی» ۳،۲۹۶ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۳۶ هزارتومان اعلام شد که شاهد افزایش نرخ ۳ درصدی بود، پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۳،۲۱۴ میلیارد ریال بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد و نرخ فروش این محصول نیز ۳۲ هزارتومان به ثبت رسید که ۶ درصد افزایش یافت.

مقدار فروش محصولات نفت بهران 

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در دی سال جاری ۴۲,۲۴۰ هزار لیتر فروش داشت که عمده‌ترین مقدار فروش در بازار داخلی با ۲۴,۳۷۳ هزار لیتر به ثبت رسید و مقدار فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد افزایش یافت، از ابتدای سالی مالی تا انتهای دی ۴۱۰,۵۹۱ هزار لیتر از محصولات نفت بهران به فروش رفت.

پرفروش‌ترین محصول شبهرن طی دهمین‌ ماه سال جاری مربوط به «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۰،۱۴۲ هزار لیتر بود که در بازار صادراتی به فروش رسید بود و نرخ این محصول ۱۱ هزارتومان در ازای هر لیتر اعلام شد، در بازار داخل کشور نیز پر فروش‌ترین محصول متعلق به «روغن موتور دیزلی» با ۹،۹۳۲ هزار لیتر بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر