بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
تداوم روند صعودی درآمد‌های حاصل از فروش محصولات در بازار صادراتی؛

"خزر" سقف درآمد‌های خود را جابه‌جا کرد

فنرسازی زر در دی‌ماه توانست ۸۹۸ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۰ درصدی مواجه بود.
کد خبر : ۲۵۴۶۸۷

فنرسازی زر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فنرسازی زر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی به ثبت رسیده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳۶۹ میلیارد ریال اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز درآمد‌های تجمیعی خود از فروش محصولات را بالغ‌بر ۲،۴۵۱ میلیارد ریال شناسایی کرد.

درآمد ماهانه‌ای که فنرسازی زر در دهمین ماه سپری‌شده از سال مالی ارائه کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج کشور بود، بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به بازار داخلی با ۳۳۹ میلیارد ریال بود که در بر گیرنده ۹۲ درصد از کل درآمد ماهانه بود و درآمدی که در بازار خارج از کشور به دست آورد ۳۰ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه خزر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: کاهش بهای تمام شده مواد اولیه در "خزر"


درآمد‌ ماهانه "خزر" تا دی‌ماه

عملکرد ماهانه درآمدهای خزر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که فنرسازی زر که در پایان دی‌ماه سال جاری کسب کرد با ۱۳ درصد افزایش نسبت به آذرماه مواجه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد قابل توجه ۱۴۴ درصدی را از خود بر جای گذاشت، همچنین میزان درآمدی تجمیعی که طی ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند ۸۹ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "خزر" در دی‌ماه از فروش محصولات اعلام کرد متعلق به «محصولات سبک» در بازار داخلی با ۱۹۱ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول ۳۵ میلیون و ۶۹۰ هزارتومان در ازای هر تن بود که ۷ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت، محصول درآمدزای دیگر نیز مربوط به «محصولات سنگین» با ۱۱۸ میلیارد ریال بود.

روند درآمد صادراتی فنرسازی زر+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد شرکت فنرسازی خزر در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار خارجی درآمدی ۳۰ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته توانسته ۱۳۳ میلیارد ریال درآمدزایی در حوزه صادراتی داشته باشد و شاهد افزایش درآمد سالانه ۸۲ درصدی بوده‌ایم و کماکان روند صعودی کسب درآمد در این بازار ادامه دارد.

فروش محصولات فنرسازی زر

بر اساس این گزارش، فنرسازی زر در دی‌ماه توانست ۸۹۸ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۰ درصدی مواجه بود و در مقایسه با سال گذشته نیز شاهد رشد ۵۷ درصدی بود، پرفروش‌ترین محصول این شرکت متعلق به «محصولات سبک» با ۳۸۲ تن بود و همچنین گران‌ترین محصول به فروش رفته توسط "خزر" متعلق به «محصولات نیمه سنگین» در بازار داخلی با ۴۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت "صدرا" در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

کم نظیر بودن بازاریابی "صدرا" در ۶ ماه گذشته

با مصوبه مجمع شرکت فنرسازی زر؛

"خزر" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

با اعلام شرکت فنرسازی زر؛

"خزر" سند شرکت گلپایگان را گرفت

ارسال نظر