بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
تمام محصولات "اروند" به فروش رفت؛

پتروشیمی اروند با ۳ محصول وارد معاملات شد

پتروشیمی اروند با ۳ محصول وارد معاملات شد
پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۲۹ بهمن‌اسفندماه سال جاری با ۳ محصول سود کاستیک، پلی وینیل کلراید ۶۵ S و پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E وارد رینگ معاملاتی شد که موفق به فروش تمامی محصولات شد.
کد خبر : ۲۵۴۸۰۶

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری ۶,۵۰۰ تن از محصول «سود کاستیک» را در بورس کالا به عرضه گذاشت و عملکرد مشابهی را از نسبت به هفته گذشته به ثبت رساند، مقدار تقاضا برای این محصول ۱۰,۳۰۰ تن در طول این هفته اعلام شد و حجم معامله این محصول نیز برابر با ۶,۵۰۰ تن شناسایی شد که بیانگر آن است که تمام سود کاستیک پتروشیمی خراسان به فروش رفته است.

نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۹۸,۹۳۰ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که ۶ درصد کاهش نرخ فروش داشت، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۹۵۰ تن کاهش یافت، مجموع درآمدی که از فروش این محصول به ثبت رسید برابر با ۶۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان بود که در مقایسه با هفته گذشته با توجه کاهش نرخ فروش، درآمد ارائه‌شده از فروش این محصول با کاهش همراه بود.

عملکرد هفتگی اروند+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: «سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط "اروند"


حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته همانند هفته گذشته بود و ۶,۵۰۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت، لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را نیز روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

پتروشیمی خراسان ۶,۰۰۸ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن ۸,۸۱۶ تن به ثبت رسید، ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۲۲۶ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را به خود اختصاص داد، تمام محصول عرضه‌شده «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» نیز در پایان هفته به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط
تمام سود کاستیک پتروشیمی اروند به فروش رسید؛

«سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط "اروند"

سود کاستیک
اروند با «پلی وینیل کلراید » به بورس کالا آمد؛

سود کاستیک "اروند" بر روی زمین نماند

تمامی سود کاستیک
عرضه ۶,۵۰۰ تن «سود کاستیک» پتروشیمی اروند؛

تمامی سود کاستیک "اروند" به فروش رسید

ارسال نظر