بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کوچ مدیران حلزونی و سکوت باب‌همایون
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به شوک ناقص 68ولتی که خاطره قطعنامه را زنده کرد و مدیران خانه‌بدوشی که مانند حلزون از شرکتی به شرکت دیگر می‌روند و هیچ نهاد ناظری با عملکرد ضعیف آنها برخورد نمی‌کند.
کد خبر : ۲۵۴۹۹۷

کوچ مدیران حلزونی و سکوت باب‌همایون

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌ها امروز خبری برد به‌سوی کوچه ارباب‌جمشید برای دلارفروشان مبنی بر آنکه وزارت‌خارجه پاسپورت برخی‌ها را خواسته که بریم وین!

وین چه خبر است غیر از توافق، هیچ ... بنابراین سکته‌ای ناقص به برخی دلاریونی از نوع سکته سال ۶۸ وارد شد و حتی آمبولانس ۱۱۵ هم آمد ولی، گفتند که نه بابا، همچنین اعلامی صحت ندارد.

حال باید دید اعلام‌کنندگان خبر پاسپورت دروغشان راست است یا اهالی دلاریون!

مدیران خانه‌بدوش و رفقا

سخنگوی راه‌پله‌ها همیشه انتقادی بزرگ را با بلندگو‌های مختلف مقابل پاستور و باب‌همایون اعلام کرده که مدیران سنتی و خانه‌بدوش را کنار بگذارند و در حد مشاول! به‌کار بگیرند.

آنقدر تفکر جوان مدیریتی به بدنه اقتصاد تزریق نشده که ترکیب هیات‌مدیره‌ها را انگار در گوی اعداد می‌گذارند و همه رفقای قدیمی در شرکتی جدید گرد هم می‌آیند درست مانند فیلم هیولای مهران مدیری!

دولت و وزارتخانه‌های اقتصادی لطفا مقابل کوچ مدیریتی را از شرکت‌ها بگیرید، زیرا وقتی مدیران سیستم شرکتی را نابود می‌کنند و تعویض می‌شوند! مانند حلزون به سراغ شرکت بعدی می‌روند.

اگر خوب بودند که سهامدار عمده و سهامداران خرد از آن‌ها رضایت داشتند، مقابل کوچ مدیران بانکی، بیمه‌ای و ... را بگیرید، حداقل عشایر با کوچ‌های خود گوسفندان را فربه می‌کند اما؛ این مدیران فقط جیب خود را چاق می‌کنند نه عملکرد شرکت‌های خود را.

تا تنور داغ است، بچسبان

باید وقتی هیات دولت یا سیستم اقتصادی که تغییر می‌کند، گام‌های مدیران سوءاستفاده‌گر را باید مورد تعقیب قرار داد، زیرا جای پای این مدیران واقعا در چند جا دیده می‌شود.

آقای مدیری که در بزرگ‌ترین هلدینگ شمال‌شرق کشور رخنه کرده‌ای، آرام‌تر درو کن تا به مدیران جدیدی هم گندمی برسد؛ از متولی معنوی شرکت‌تان خجالت نمی‌کشید؟

اشتراک گذاری :
ارسال نظر