بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
درآمد تحقق یافته "ونوین" ۶ درصد بالاتر از میاانگین بود؛

ثبت تراز مثبت از سوی "ونوین" در بهمن‌ماه

ثبت تراز مثبت از سوی
بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» بود.
کد خبر : ۲۵۵۰۱۷

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه به ثبت رسانده برابر با ۱۸،۰۴۱ میلیارد ریال بود و طی ۱۱ ماهه سپری‌شده لز سلب مالی نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد بالغ‌بر ۱۸۰،۵۹۴ میلیارد ریال بود، لازم به ذکر است که در بهمن‌ماه "ونوین" موفق به ثبت تراز مثبت ۱۳ درصدی شد.

مبلغی که بانک اقتصادنوین در بهمن‌ماه سال جاری جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرد بالغ‌بر ۱۶،۰۱۹ میلیارد ریال بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۱۵۴،۵۶۲ میلیارد ریال ثبت شد.

تسهیلات وصولی شناسایی‌شده بانک اقتصاد نوین در بهمن‌ماه سال جاری برابر با ۱۸۶،۶۸۹ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد کاهش یافت، همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرد.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سامانه پل در بانک اقتصادنوین راه‌اندازی شد


میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

درآمد تسهیلات اعطایی ونوین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک اقتصاد نوین در بهمن‌ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته تغییری نداشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۵۸ درصد افزایش درآمد مواجه بود، درآمد‌های تجمیعی "ونوین" از تسهیلات اعطایی طی ۱۱ ماه گذشته رشد ۱۰۸ درصدی را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۶۳۱ میلیارد ریال و ۱،۵۳۹ میلیارد ریال بود، همچنین درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی ۶ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۱۰ ماه گذشته بود.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

روند پرداختی های سود سپرده سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین در بهمن‌ماه سال جاری برابر با ۱۶،۰۱۹ میلیارد ریال بود که ۷ درصد افزایش پیدا کرد، پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۱۱ ماه گذشته برابر با ۱۵۴،۵۶۲ میلیارد ریال اعلام شد.

بانک اقتصاد نوین در بهمن‌ماه میزان تسویه سپرده‌های طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۲،۳۱۶،۷۴۰ میلیارد ریال به ثبت رساند و سپرده‌های دریافتی یک درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه‌شده بود، بیشترین پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بخش «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱۰،۰۸۲ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر