بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
«پلی وینیل کلراید ۶۵ S» به ۲ صورت فروش رفت؛

کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو"

کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» با کاهش ۵۰ تنی (۲۰ درصد) روبه‌رو بود، مجموع عرضه این ۲ محصول به ۹۰۰ تن می‌رسد که طی این هفته تمام این محصولات به فروش رسیدند.
کد خبر : ۲۵۵۱۷۵

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز شرکت پتروشیمی آبادان که با نماد "شپترو" در بازار فعالیت می‌کند، در هفته منتهی به ۶ اسفندماه ۲۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را وارد رینگ معاملاتی بورس کالا کرد که ۵۰ تن (۲۰ درصد) کاهش یافت، برای فروش این محصول "شپترو" با تقاضای ۲۲۰ تنی مواجه بود و همچنین فروش این محصول به صورت سلف صورت گرفت، از ۲۰۰ تن محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» که به عرضه رسید در این هفته تماماً به فروش رسید.

نرخ معامله این محصول در هفته گذشته به ۳۶۵,۸۲۲ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به هفته گذشته کمتر از یک درصد افزایش داشت، همان‌طور که متن فوق خواندید مقدار تقاضا برای این محصول ۲۲۰ تن اعلام شد که در مقایسه با هفته گذشته ۳۰ تن کاهش پیدا کرد، درآمدی که "شپترو" از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۷ میلیارد و ۳۱۶ هزارتومان تومان بود که با کاهش درآمد هفتگی همراه بود.


بیشتر بخوانید: نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد


طی این هفته محصولات دیگری نیز همچون «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در سبد معاملات این پتروشیمی قرار گرفتند که به ترتیب ۲۰۰ و ۷۰۰ تن از این محصولات وارد رینگ معاملات بورس کالا در هفته منتهی به ۶ اسفندماه شدند، مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» همچنان بدون تغییر خاصی باقی ماند.

عملکرد هفتگی پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» با کاهش ۵۰ تنی (۲۰ درصد) روبه‌رو بود، مجموع عرضه این ۲ محصول به ۹۰۰ تن می‌رسد که طی این هفته تمام این محصولات به فروش رسیدند و درآمدی که از فروش آن‌ها به دست آمد برابر با ۳۲ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان بود.

پتروشیمی آبادان محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را به ۲ صورت نقد و سلف به فروش رساند و میانگین نرخ فروش این محصول ۳۶۴,۷۰۹ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصولات پتروشیمی آبادان روی زمین نماند
فروش تمام محصولات "شپترو" تا پایان هفته؛

محصولات پتروشیمی آبادان روی زمین نماند

نرخ فروش «PVC»
بازار فروش صادراتی دربرگیرنده ۱۱ درصد از درآمدها؛

نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد/ سقوط درآمد ماهانه پتروشیمی آبادان

حجم معامله ۵۵۰ تنی «پلی وینیل کلراید ۶۵ S»
پتروشیمی آبادان با ۳ محصول وارد معاملات بورس کالا شد؛

حجم معامله ۵۵۰ تنی «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» "شپترو"

«PVC» تنها محصول صادراتی
پتروشیمی آبادان با رشد درآمدهای ماهانه مواجه بود؛

«PVC» تنها محصول صادراتی "شپترو" در آذرماه

ارسال نظر