بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
حجم معامله پتروشیمی اروند ۱۳ هزارتن سودکاستیک ثبت شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط "اروند"

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط
پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۶ اسفندماه سال جاری ۳,۵۰۸ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به صورت سلف به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۵۱۷۷

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۶ اسفندماه سال جاری ۱۳,۰۰۰ تن از محصول «سود کاستیک» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد و با رشد ۱۰۰ درصدی در مقایسه با آخرین هفته‌ای که وارد معاملات شد روبه‌رو بود.

مقدار تقاضایی که برای این محصول طی این فهت به ثبت رسید برابر با ۱۴,۰۰۰ تن بود و حجم معامله این محصول نیز برابر با ۱۳,۰۰۰ تن شناسایی شد که بیانگر آن است که تمام سود کاستیک پتروشیمی اروند به فروش رسیده است.

نرخ معامله محصول سود کاستیک در هفته گذشته ۶۶,۸۶۳ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی شد که ۳۲ درصد کاهش نرخ فروش را طی یک هفته از خود بر چای گذاشت، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۳,۷۰۰ تن رشد را به همراه داشت.


بیشتر بخوانید: «سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط "اروند"


مجموع درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۸۶ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان بود که در مقایسه با هفته گذشته با توجه کاهش نرخ فروش، درآمد اعلام‌شده از فروش این محصول با رشد همراه بود.

عملکرد هفتگی پتروشیمی اروند+بورس نیوز

حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۳ هزارتن شناسایی شد، گفتنی است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را نیز روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۶ اسفندماه سال جاری ۳,۵۰۸ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن ۵,۱۸۴ تن به ثبت رسید.

ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۱۲۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را به خود اختصاص داد، تمام ۴۸۴ تن «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» عرضه‌شده نیز در پایان هفته به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی اروند با ۳ محصول وارد معاملات شد
تمام محصولات "اروند" به فروش رفت؛

پتروشیمی اروند با ۳ محصول وارد معاملات شد

افزایش تقاضا سود کاستیک پتروشیمی اروند
نرخ معاملات این سود کاستیک به ۵۸,۳۲۰ هزار ریال در هر تن رسید؛

افزایش تقاضا سود کاستیک پتروشیمی اروند

برترین های بورس کالا مشخص شدند
براساس فروش در ماه گذشته؛

برترین های بورس کالا مشخص شدند

ارسال نظر