بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
نرخ فروش ماکارونی رشته‌ای "غزر" ۴ درصد افزایش پیدا کرد؛

«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول "غزر"

«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول
ماکارونی‌های فروش رفته این شرکت طی ۱۱ ماه گذشته با افزایش ۱۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۵۲۷۰

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در بهمن‌ماه سال جاری مجموع فروش ماهانه محصولات خود طی دوره را برابر با ۱۶,۶۶۶ تن به ثبت رساند و همچنین "غزر" فروش تجمیعی خود طی دوره ۱۱ ماهه گذشته را برابر با ۲۱۸,۷۱۹ شناسایی کرد.

زر ماکارون محصولات تولیدی خود را موفق شد در بازار‌های داخل و خارج از کشور به فروش برساند، تمرکز این ماکارونی ساز بر فروش محصولات در بازار داخلی است که این بازار ۱۳،۵۲۹ تن فروش داشت، مابقی فروش ماهانه ۳،۱۳۷ تن اعلام شد که در بازار صادراتی به فروش رسید.

عملکرد ماهانه زر ماکارون+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: زرماکارون خطوط تولید جدید خریداری نمود


فروش محصولات "غزر" در بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، مقدار محصولی که زر ماکارون طی دوره ماهانه توانسته بود به فروش برساند نسبت به دی‌ماه کاهش ۱۶ درصدی را تجربه کرد، همچنین مقدار محصولات فروش رفته این ماکارونی ساز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته یک درصد کاهش پیدا کرد، ماکارونی‌های فروش رفته این شرکت طی ۱۱ ماه گذشته با افزایش ۱۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه بود.

مقدار فروش محصولات زر ماکارون+بورس نیوز

شرکت زر ماکارون در بهمن‌ماه سال جاری بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی از  محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۹،۶۱۷ تن به همراه داشت که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۹۴۶ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته شاهد ۴ درصد رشد بود، «ماکارونی فرمی» نیز در بازار داخلی با فروش ۲،۶۲۶ تنی از پر فروش‌های بهمن‌ماه این شرکت لقب گرفت.

پرفروش محصول در بازار خارج از کشور شرکت "غزر" مربوط به «محصولات رشته‌ای» با ۲،۳۲۸ تن بود که نرخ فروش آن برابر با ۹ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول ۶ درصد کاهش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر