بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
تولید ماهانه "مادیرا" ۱۹,۰۱۹ دستگاه بود؛

محصولات نمایشی درآمدزاترین بخش "مادیرا"

محصولات نمایشی درآمدزاترین بخش
بیشترین درآمدی که از این فروش این محصولات به دست آمد مربوط به محصولات نمایشی بود که ۱،۶۱۳ میلیارد ریال درآمدزایی داشت.
کد خبر : ۲۵۵۲۹۱

مادیران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره در سامانه کدال به ثبت رساند‌ه‌اند برابر با ۲,۲۷۷ میلیارد ریال شناسایی شد و مجموع درآمد ماهانه این شرکت طی ۱۱ ماه گذشته از ابتدای سال مالی برابر با ۲۷,۸۰۰ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: اقدام "مادیرا" به انجام افزایش سرمایه مرحله دوم


مجموع درآمد ماهانه "مادیرا" و شرکت‌های فرعی

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در بهمن‌ماه شناسایی کردند از فروش «محصولات نمایشی، لوازم خانگی و سایر محصولات» بود که در بازار داخلی فروش داشتند.

بیشترین درآمدی که از این فروش این محصولات به دست آمد مربوط به محصولات نمایشی بود که ۱،۶۱۳ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و نرخ فروش این بخش ۸ میلیون و ۳۹۴ هزارتومان در ازای هر دستگاه ثبت شد.

در یازدهمین‌ماه سپری‌شده از سال مالی بیشترین درآمدزایی را پس از بخش محصولات نمایشی، فروش «محصولات لوازم خانگی» با ۶۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد و نرخ فروش این بخش نیز ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در ازای هر دستگاه بود.

فروش ماهانه مادیرا+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در بهمن‌ماه سال جاری برابر با ۲۴,۹۸۱ دستگاه ارائه شد که بیشترین مقدار فروش این شرکت در اختیار محصولات نمایشی با ۱۹,۲۱۶ دستگاه بود و پس از آن محصولات لوازم خانگی ۵,۷۴۴ دستگاه به فروش رساند، همچنین مقدار تولید ماهانه محصولات این شرکت‌ها برابر با ۱۹,۰۱۹ دستگاه اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند بازارسرمایه اجازه رشد
مدیر مالی هلدینگ صنایع مادیران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

روند بازارسرمایه اجازه رشد "مادیرا" را نمی‌دهد

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت صنایع مادیران؛

افزایش سرمایه "مادیرا"، شاید زمانی دیگر

نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
سود سهام مادیران در سال ۹۹ مشخص شد؛

نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران

ارسال نظر