بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
محاسبه تعرفه آب مصرفی کشت های گلخانه ای به نرخ مصوب
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، معافیت مالیاتی بازیگران و سلبریتی ها قابل توجیه ندانست و این مهم را تبعیضی آشکار در رابطه با کارگران و مشاغل سخت عنوان کرد.
کد خبر : ۲۵۵۳۰۶

محاسبه تعرفه آب مصرفی کشت های گلخانه ای به نرخ مصوب

به گزارش بورس نیوز، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با پیشنهاد علی جدی مبنی بر اصلاح بند (ط) تبصره ۸ ماده واحده لایحه با ۱۱۷ رأی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس بند (ط) اصلاح شده تبصره ۸ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور؛ تعرفه آب مصرفی کشت‌های گلخانه‌ای و کشاورزی صنعتی در شهرک‌های صنعتی، نواحی صنعتی و شهرک‌های کشاورزی به نرخ مصوب فعالیت‌های کشاورزی محاسبه می‌شود.



نماینده مردم میانه در خانه ملت ادامه داد: هرچند معافیت مالیاتی برخی صنوف سینمایی و هنرمندان با درآمد پایین که به دلیل کرونا طی ۲ سال اخیر دچار رکورد در کسب وکار شده اند، قابل توجیه است، اما چه توجیهی برای معافیت یک قشر پردرآمد و اکثرا بیگانه با درد و رنج مردم وجود دارد؟

بنابراین گزارش عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست صحن را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار این نماینده، گفت: اگرچه فرمایش دلسوزانه شما قابل تامل است، اما این مهم در دستورکار ما قرار ندارد و امکان تغییر در مصوبه تصویب شده را نداریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید طی هفته جاری؛

بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار ادامه می‌یابد

طرح عرضه خودرو در صحن مجلس در صف بررسی
رییس کمیته خودرو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

طرح عرضه خودرو در صحن مجلس در صف بررسی

ارسال نظر