بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
آقایان خودروساز، بازار باشد
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به مشاور خودروسازی که با خط تاکسی بریتیش ایرویز می‌آید و خودروسازی دیگر که بدون مشاور، آمار تولید آن کاملا ریزشی شد.
کد خبر : ۲۵۵۳۳۶

آقایان خودروساز، بازار باشد

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌ها در بین مشاوران ناشران بورسی، مشاوری را یافته که حقیقتا دُر گرانی است، زیرا انگار از آفتاب و لگن، به ماشین‌های بدون چرخ پرنده دست یابیم!

اینکه چنین دُر گران‌بهایی با چه دنبه‌ای بلیت به دست، مستقیم از بریتیش ایرویز به زیر پل معروف جاده‌مخصوص می‌آیند و می‌رود نشان از آن دارد که این مشاور عجب شیر پر چربی دارد ...

اینجاست که می‌گوید، مامان مشورت‌هاش خوشمزه‌تره ...

پنچری بدون زاپاس نارنجی‌پوشان بورسی!

سخنگوی راه‌پله‌ها از اهالی جاده مخصوص دور نشده و ۷ کیلومتر بالاتر می‌رود و کانامه مدیر تازه‌وارد نارنجی‌پوش را نگاه می‌کند که‌ای بابا! جای مشاور برای این دوستمان هم خالی است که!

آمار‌های تولیدی این کارخانه عجیب ریخته و در صورت نبود مشاور‌های ارزنده‌ای از نوع رقیب بوده که چرخ بخش تولید را سوراخ کرده و ماشین‌ها از خط تولید خارج نمی‌شوند البته، از حق نگذشته که خط تولید تا انبار و دپوسازی خودرو‌ها فاصله زیادی نیست.

مدیر تازه وارد دست بجنبانید که انگار غیر از پنجشنبه و جمعه‌ها، خیلی از روز‌های دیگر نیز تعطیل است، آمار بهمن تا دی و ریزش ۴۴ درصدی را دیده‌اید.

بلبشوی که مدیرعامل را جابه‌جا کرد؛ توبیخ نه ...

روز حسابدار که در آذرماه بود اما؛ یک بیمه‌ای آنچنان با حسابدار‌های حرفه‌ای مشغول به کار بوده که خودش نیازمند بیمه است!

نگاهی به آمار‌های این شرکت حاکی از آن است که سودعملیاتی و سودخالص کاهش ۹۰ درصد، سود انباشته کاهش ۸۸ درصد و البته سورپرایز مهم آنجاست که یک عملیات شگفت‌انگیز نیز در این بلبشو رخ داده است.

شنیده شده که نمایندگی این بیمه‌ای در دوره جاری و سال گذشته جمعا بابت ۱۲۳ بیمه‌گذار رشته درمان، اشتبا‌ها ۴۰۰ فقره بیمه‌نامه صادر کرده که شرکت از این بابت متحمل هزینه کارمزد مضاعف شده است.

به همین قشنگی، زیبایی و جذابی مدیرعامل این شرکت پست بهتری را گرفت و قانون پایستگی مدیران عامل را اجرا کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر