بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ارسال کارت دعوت به آدرس نبش
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد که شیرینی واگذاری‌های تعجب برانگیز زیر زبان خصوصی‌سازی‌ها آمده تا جنگی که از اوکراین به نبش سوم گاندی رسید.
کد خبر : ۲۵۵۱۴۳

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی ما خبری آورد که امروز پیش از برگزاری جلسه ناهارخوری طبقه دهم خصوصی‌سازی برای سرخابی‌ها، گویا کلید قفل خصوصی‌سازی پیدا شده و پاکتی به مقصد نبش "شاراک" ارسال شده که باید خودتان را گرم کنید، ورود به رینگ بورس نزدیک است!

آقایان خصوصی‌سازی، کمی آهسته درو کنید، شاید در همین حوالی قلب نقدینگی‌ای بایستد.

رفقای مسئول، امروز "پالایش" نماد بی‌عرضه‌گی دولت بوده و شما با این نوع عرضه‌ها به‌خصوص افتضاح ورود سرخابی‌های پایتخت، یا می‌دانید چه بلایی را به‌سر بازار می‌آورید یا اینکه باز می‌دانید! ندانسته حتی دیوانگان نیز چنین سنگی را در چاه ویل بورس نمی‌اندازند که پُل اعتماد و نقدینگی روی آن خراب شده است.

لطفا به خودتان بیایید، عرضه‌های مکرر به خصوصی سرخابی‌ها افتخار در کارنامه شما نیست.

نسخه اوراقی مجلس برای دولت

سخنگوی ما امروز باردیگر از اوراقی خبر آورد که دولت برای سال آینده مجوز انتشار آن را گرفت؛ امیدواریم که انتشار این ۱۷ همت از جیب سهامداران عزیز نباشد.

جنگ اوکراین یا کوچه سوم گاندی!

شاید باور نکنید که اختلاف‌هایی که در بدنه غول هلدینگ‌های کشور با حراست‌های زیرمجموعه شکل گرفته، کاملا عجیب بوده، زیرا عزل‌ها در زیرمجموعه این شرکت، به هت‌تریک رسید.

طبق شنیده‌ها شرکت روانکار این هلدینگ که در خیابان ملاصدرا واقع شده، مدیرحراست خود را برکنار شده دید و حال این مدیر در کنار مدیر حراست خود این غول و یکی از هلدینگ‌های نفت و گاز، شب عید بی‌کار شدند؛ شایعه شده که اختلاف از پرونده مدیر حراست و مدیرعاملی رخ داده که ۶۴ میلیارد نشات گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر