بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
«پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» درآمدزاترین محصول بود؛

حضور "شکبیر" با ۳ محصول در بورس کالا

حضور
مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۷۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان رسید که با افزایش درآمد ۱۰ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۶ اسفندماه تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۵۵۰۵

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که گذشت ۲,۵۰۰ تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را در بورس کالا به عرضه گذاشت و این مقدار عرضه در مقایسه با هفته گذشته با ۱۰۰ تن رشد همراه بود.

مقدار تقاضایی که این پتروشیمی برای این محصول طی هفته گذشته اعلام کرد ۳,۷۵۰ تن بود، حجم معامله محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» در پایان هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه ۲,۵۰۰ هزار تن شناسایی شد که تمام این محصول تا پایان هفته به فروش رسید.

نرخ فروش هر تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» برابر با ۲۹۰,۸۴۴ هزار ریال اعلام شد که ۶ درصد افزایش نرخ فروش را نسبت به هفته گذشته از خود بر جای گذاشت و مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۷۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان رسید که با افزایش درآمد ۱۰ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۶ اسفندماه تجربه کرد.


بیشتر بخوانید: رینگ داخلی بورس انرژی میزبان ۴۴ هزارتن فرآورده هیدروکربوری


محصول دیگری که توسط "شکبیر" در بورس کالا به فروش رسید مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱,۰۰۰ تن و تقاضا برای این محصول ۱۵۰ تن ارائه شد و حجم معامله این محصول نیز به ۱۲۰ تن رسید.

عملکرد هفتگی پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

میزان درآمدی که این پتروشیمی از فروش «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ شناسایی کرد برابر با ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید، مقدار حجم معامله این محصول با افزایش ۳۰ تنی همراه بود.

محصولی دیگری که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته مورد عرضه قرار داد متعلق به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۴۵۰ تن از این محصول را روانه بورس کالا کرد که در مقایسه با هفته گذشته تغییری را به همراه نداشت، مقدار تقاضا برای این محصول ۱۹۰ تن بود، مقدار حجم معامله برای این محصول برابر با ۱۲۰ تن به صورت نقد و ۳۰ تن نیز به صورت مچینگ بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ماهانه
پلی‌اتیلن سبک صادراتی پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی امیرکبیر؛

فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره
به دنبال مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر رقم خورد؛

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره "شکبیر"

ارسال نظر