بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کدام «پلی اتیلن » درآمدزاترین محصول
مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان رسید که با افزایش درآمد ۹۹ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۴۷۸۷

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که سپری کرد ۲,۴۰۰ تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را در بورس کالا به عرضه گذاشت و این مقدار عرضه در مقایسه با هفته گذشته تغییر ۵۰۰ تنی را تجربه کرد که ۲۶ درصد افزایش یافته بود، تقاضای به ثبت رسیده برای این محصول طی هفته گذشته ۲,۹۸۰ تن بود، حجم معامله محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» در پایان هفته ۲,۴۰۰ هزار تن اعلام شد که تمام این محصول تا پایان هفته به فروش رفت.

نرخ فروش هر تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» برابر با ۲۷۶,۹۶۰ هزار ریال اعلام شد که ۳ درصد افزایش نرخ را نسبت به نرخ فروش هفته گذشته به همراه داشت و همچنین مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان رسید که با افزایش درآمد ۹۹ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود.

عملکرد هفتگی محصولات شکبیر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش نرخ فروش به درآمد "شکبیر" کمک کرد


دیگر محصول ارائه‌شده توسط پتروشیمی امیرکبیر مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱,۰۰۰ تن و تقاضا برای این محصول ۱۵۰ تن شناسایی شد و حجم معاملات نیز به ۱۳۰ تن رسید، میزان درآمدی که این پتروشیمی از فروش «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به ثبت رساند برابر با ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسید، مقدار حجم معامله این محصول با رشد ۳۰ تنی همراه بود.

دیگر محصولی که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته به فروش رساند مربوط به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۵۰۰ تن از این محصول را روانه بورس کالا کرد که با کاهش ۱۰۰ تنی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود.

حجم معامله «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» برابر با ۲۰ تن بود و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۵۱۶ میلیون و ۷۷۸ هزارتومان بود، دیگر محصولاتی که توسط پتروشیمی امیرکبیر مورد عرضه قرار گرفت می‌توان به «پلی اتیلن سنگین تزریقی ۴ I» با ۵۰۴ تن و «پلی اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» با ۴,۹۵۰ تن اشاره کرد.

درآمدزاترین محصول پتروشیمی امیرکبیر در پایان هفته منتهی به ۲۹ بهمن‌ماه مربوط به «پلی اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» با ۱۵۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان بود که حجم مهعامله این محصول ۴,۹۵۰ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش حجم معامله «اکستروژن ۳ EX»
پس از مدت‌ها محصولی قدیمی آمد؛

کاهش حجم معامله «اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX»
۹۰ تن از «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» پترشیمی امیرکبیر به فروش رسید؛

کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

کاهش تقاضا ۴۵۸ تنی پلی اتیلن سبک
«پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵» از سبد کالایی این هفته "شکبیر جاماند؛

کاهش تقاضا ۴۵۸ تنی پلی اتیلن سبک "شکبیر"

عرضه ۴,۴۱۰ تن «پلی‌اتیلن سبک خطی» توسط
عرضه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی «پلی‌اتیلن سنگین» در بورس کالا؛

عرضه ۴,۴۱۰ تن «پلی‌اتیلن سبک خطی» توسط "شکبیر"

ارسال نظر