بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
تمامی محصولات پتروشیمی آبادان به فروش رسیدند؛

جهش درآمدی محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شبندر"

جهش درآمدی محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
پتروشیمی آبادان محصول «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» را به ۲ صورت نقد و سلف به فروش رساند و میانگین نرخ فروش این محصول ۳۵۹,۴۸۵ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به هفته گذشته ۰,۳۲ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۵۵۵۰۶

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز شرکت پتروشیمی آبادان در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه سال جاری ۴۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را در بورس کالا مورد معامله قرار داد که ۲۰۰ تن افزایش عرضه را طی این هفته به همراه داشت، برای فروش این محصول تقاضای ۴۴۰ تنی به ثبت رسید و فروش این محصول به صورت سلف صورت گرفت، از ۴۰۰ تن محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» که به عرضه رسید طی این هفته تماماً به فروش رفت.

نرخ معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» در هفته گذشته به ۳۷۰,۸۲۵ هزار ریال در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به هفته گذشته ۱,۳۶ درصد افزایش یافت، همان‌طور که خواندید مقدار تقاضا برای این محصول ۴۴۰ تن ثبت شد که در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافت.

عملکرد هفتگی پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۱۴ میلیارد و ۸۳۳ هزارتومان تومان بود که جهش درآمدی ۱۰۳ درصدی نسبت به هفته گذشته داشت.


بیشتر بخوانید: نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد


طی این هفته محصولات دیگری نیز همچون «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در سبد معاملات این پتروشیمی در رینگ معاملاتی قرار گرفتند که به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰ تن از این محصولات در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه عرضه شدند.

مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» طی هفته گذشته ۱۰۰ تن افزایش عرضه را به همراه داشت، مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» با کاهش ۳۰۰ تنی روبه‌رو بود، مجموع عرضه این ۲ محصول به ۷۰۰ تن رسید که طی این هفته تمام این محصولات به فروش رسیدند و درآمدی که از فروش آن‌ها به دست آمد برابر با ۲۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان بود.

پتروشیمی آبادان محصول «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» را به ۲ صورت نقد و سلف به فروش رساند و میانگین نرخ فروش این محصول ۳۵۹,۴۸۵ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به هفته گذشته ۰,۳۲ درصد افزایش داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
«پلی وینیل کلراید ۶۵ S» به ۲ صورت فروش رفت؛

کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو"

نرخ فروش «PVC»
بازار فروش صادراتی دربرگیرنده ۱۱ درصد از درآمدها؛

نرخ فروش «PVC» "شپترو کاهشی شد/ سقوط درآمد ماهانه پتروشیمی آبادان

اظهارنظر حسابرس
شرکت پتروشیمی آبادان اعلام کرد؛

اظهارنظر حسابرس"شپترو" بر افزایش سرمایه

ارسال نظر