بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کاهش درآمد ماهانه "سدشت" به ۱۶ درصد رسید؛

نرخ کیسه‌های "سدشت" در بهمن‌ماه کاهشی شد

نرخ کیسه‌های
بیشترین درآمد ماهانه صنایع سیمان دشتستان مربوط به فروش محصول «سیمان فله صادراتی» با ۲۲۰ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۵۶۵

صنایع سیمان دشتستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع سیمان دشتستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات طی دوره ماهانه اعلام کرد بالغ‌بر ۴۸۷ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۵ ماه گذشته برابر با ۲،۴۳۵ میلیارد ریال به ثبت رسید.

عملکرد ماهانه سیمان دشتستان+بورس نیوز

درآمدی که صنایع سیمان دشتستان طی دوره ماهانه منتهی به بهمن‌ماه از فروش محصولات ارائه کرد مربوط به بازار‌های داخل و خارج بود و عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات مربوط به بازار داخل کشور با ۲۶۷ میلیارد ریال بود که ۵۵ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار به ثبت رسید و مابقی آن نیز در بازار خارجی شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: بیش از ۹۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا معامله شد


درآمد‌های عملیاتی صنایع سیمان دشتستان

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که صنایع سیمان دشتستان در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند ۱۶ درصد کاهش درآمد را نسبت به دی‌ماه مشاهده کرد و همچنین درآمد‌های این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافت.

روند کسب درآمد ماهانه سدشت+بورس نیوز

بیشترین درآمد ماهانه صنایع سیمان دشتستان مربوط به فروش محصول «سیمان فله صادراتی» با ۲۲۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۶۱۵ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۵ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات "سدشت"

بر اساس این گزارش، صنایع سیمان دشتستان در بهمن‌ماه سال جاری ۹۱,۲۹۴ تن از محصولات خود را در بازار به فروش رساند و مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۴۴۶,۳۵۰ هزارتن به ثبت رسید، "سدشت" در بهمن‌ماه از فروش ۳ محصول «سیمان فله داخلی، سیمان پاکتی داخلی و سیمان فله صادراتی» درآمدزایی داشت.

فروش ماهانه سدشت+بورس نیوز

پرفروش‌ترین محصول دراین‌بین در اختیار محصول «سیمان فله صادراتی» با ۳۵،۸۰۸ تن بود که ۴۰ درصد از حجم فروش ماهانه را به خود اختصاص داد، همچنین عنوان ارزشمندترین محصول سدشت را با مبلغ ۶۱۵ هزار تومان در ازای هر تومان به ثبت رساند.

نرخ فروش تمام محصولات صنایع سیمان دشتستان در بهمن‌ماه با کاهش مواجه بود نرخ فروش محصول «سیمان فله -داخلی» برابر با ۴۲۰ هزار تومان در ازای هر تن بود که ۰,۲۱ درصد کاهش پیدا کرد، نرخ فروش محصولات «سیمان پاکتی -داخلی» و «سیمان فله -صادراتی» نیز به ترتیب با ۵,۶۲ درصد و ۴,۷۵ درصد کاهش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۱۲۰۰ ریالی مجمع
شرکت سیمان دشتستان اعلام کرد؛

سود ۱۲۰۰ ریالی مجمع "سدشت" در جیب سهامداران

سیمان دشتستان در مسیر تحول
در آستانه مجمع عمومی سالیانه سیمان دشتستان بیان شد؛

سیمان دشتستان در مسیر تحول

ارسال نظر