بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۲۷ درصد از درآمد ماهانه نفت بهران در بازار خارجی به دست آمد؛

نوسان درآمد "شبهرن" نیاز به روانکار پیدا کرد

نوسان درآمد
در بهمن‌ماه سال جاری عنوان درآمدزاترین محصول این شرکت روانکار را محصول «روغن‌موتور دیزلی» با ۳،۱۲۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داد که نرخ فروش این محصول بدون تغییر خاصی نسبت به ماه گذشته در ازای هر لیتر ۳۲ هزارتومان معامله شد.
کد خبر : ۲۵۵۷۳۶

نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمدی که شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مبلغی بالغ‌بر ۱۰،۴۰۰ میلیارد ریال بود و طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد تجمیعی خود را برابر با ۹۹،۶۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

عملکرد ماهانه نفت بهران+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که شرکت "شبهرن" در بهمن‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد متشکل از بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین میزان درآمد در بازار داخل کشور به‌دست‌آمده بود، مابقی درآمد‌ها نیز در بازار خارجی به ثبت رسید که دربرگیرنده‌ی ۲۷ درصد از کل درآمد‌ها بود.


بیشتر بخوانید: ثبت سرمایه " شنفت " از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها


درآمد ماهانه شبهرن تا بهمن‌ماه

به اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت نفت بهران در بهمن‌ماه سال جاری شناسایی کرد شاهد کاهش ۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و روند نوسانی درآمد‌های این شرکت روانکار کماکان ادامه دارد، همچنین درآمد ماهانه "شبهرن" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۴۰ درصدی را به همراه داشت و درآمد تجمیعی این روانکار طی ۱۱ ماه گذشته با رشد ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

روند درآمد ماهانه شبهرن+بورس نیوز

در بهمن‌ماه سال جاری عنوان درآمدزاترین محصول این شرکت روانکار را محصول «روغن‌موتور دیزلی» با ۳،۱۲۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داد که نرخ فروش این محصول بدون تغییر خاصی نسبت به ماه گذشته در ازای هر لیتر ۳۲ هزارتومان معامله شد، پس‌ازآن «روغن‌موتور بنزینی» با ۲،۸۴۳ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در اختیار داشت و نرخ فروش این محصول نیز ۳۶ هزارتومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات نفت بهران 

بر اساس این گزارش، شرکت نفت بهران در بهمن‌ماه سال جاری ۴۱,۱۰۳ هزار لیتر از محصولات را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که عمده‌ترین مقدار فروش در بازار داخلی با ۲۲،۶۱۷ هزار لیتر شناسایی شد، مقدار فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش یافت، این روانکار طی ۱۱ ماه گذشته ۴۵۱,۶۹۵ هزار لیتر فروش را به همراه داشت.

مقدار فروش ماهانه شبهرن+بورس نیوز

عمده‌ترین مقدار فروش "شبهرن" در بهمن‌ماه در اختیار محصول «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۰،۹۸۳ هزار لیتر بود، این محصول در بازار صادراتی به فروش رسید و نرخ فروش آن نیز ۱۰ هزارتومان در ازای هر لیتر به ثبت رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر