بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
آیا بازیگران بزرگ، به تعطیلات می‌روند
درحالی که بازیگران بزرگ و حقوقی‌های آنها کدهای حقیقی خود را به‌حالت تعلیق درآورند، باید دید که آیا بازارسرمایه طی چند روز آتی می‌تواند به بقای سبز امیدوار باشد یا خیر.
کد خبر : ۲۵۶۰۲۷

پیش گشایش؛

به گزارش بورس نیوز، بورس تهران درحالی که روند سرخی را طی مدت معاملات بازارسرمایه گذرانده بود، در نیم‌ساعت پایانی روند سرخ را سبز کرد تا به سهامداران اجازه حرکت و بقا را طی ۳ روز پایانی معاملات را بدهد.

بسیاری از سهامداران بر این تصور بودند که دیگر نمادهای بزرگ به‌واسطه نیاز به نقدینگی دولتی‌ها تا انتهای بازار دوشنبه رنگ سبزی را نخواهند دید ولی اندیکاتور شاخص‌کل حکایت از تغییر آب‌وهوا زیر تابلوی بورس را داشت.

امروز در عین حال روز بازگشایی بازار‌های جهانی است و نوع بازگشایی آن بر وضعیت بازار بورس تهران حائز اهمیت است.

ولی سوال بزرگ این روزهای بازارسرمایه "برجام" است؛ آیا برجام قفل نمادهای سنگین و پرتراکنش را می‌تواند به سبزی گره بزند یا اینکه کماکان باید ماهیگیری کاسبان تحریم و مبادلات گران صادراتی را بخاطر دور زدن تحریم‌ها شاهد بود که اثر آن در صورت‌های مالی بورسی‌ها کاملا گویای آن است.

افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار

قیمت دلار متاثر از حمله موشکی به پایگاه جاسوسی موساد در اربیل عراق توسط سپاه با افزایش حدود ۵۰۰ تومانی همراه شود و در این ساعات در ۲۶ هزار و ۴۲۰تومان معامله شد. در بازار طلا و سکه با افزایش قیمت در سطح ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر