بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
درآمد تجمیعی "زماهان" امیدوارکننده بود؛

لیست "زماهان" و خبرهای خوش صعود درآمدی

لیست
میزان درآمدی که این شرکت در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ از فروش داخلی به دست آورده روند صعودی را طی کرده و "زماهان" در این ماه شاهد افزایش ۲ درصدی درآمد نسبت به ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۵۶۱۰۷

لیست

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره شناسایی کرد برابر با ۲۴۶ میلیارد ریال بود.

این شرکت در مدت‌زمان ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون درآمدی در حدود ۴۹۰ میلیارد ریال را شناسایی کرده است.

صعود درآمد تجمیعی

درآمد ماهانه‌ای که "زماهان" در بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود، همچنین میزان سرمایه به ثبت رسیده برابر با ۱,۱۳۰ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید: " زماهان " صورت مالی میاندوره ای منتشر کرد


درآمد‌های عملیاتی "زماهان" افزایش یافت

بر پایه این گزارش، میزان درآمد بهمن‌ماه از فروش داخلی، روند صعودی را طی کرده و "زماهان" در این ماه شاهد افزایش ۲ درصدی درآمد نسبت به ماه گذشته بوده است؛ همچنین در بازه زمانی یک‌ساله طبق آمار ارائه‌شده می‌توان دریافت "زماهان" صعود ۴۳ درصدی را به خود دید، ضمن اینکه درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا به الآن رشد ۵۶ درصدی را تجربه کرده است.

صعود درآمد تجمیعی

با توجه به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی "زماهان" پردرآمدترین محصول این شرکت در بهمن‌ماه به «تخم‌مرغ نطفه‌دار» با ۲۲۵ میلیارد ریال تعلق گرفت، همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول شرکت به «مرغ گوشتی زنده» به مقدار حدوداً ۲۲ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

افزایش فروش «تخم‌مرغ نطفه‌دار» در "زماهان"

بر اساس این گزارش، ابتدا «تخم‌مرغ نطفه‌دار» با فروش ۳،۰۷۳،۹۵۵ عدد و سپس «مرغ گوشتی زنده» با فروش ۱۰۹،۶۴۰ کیلوگرم توانستند به ترتیب پرفروش‌ترین محصول این شرکت را به نام خود ثبت کنند.

در این راستا نرخ فروش «تخم‌مرغ نطفه‌دار» به ازای هر عدد نسبت به ماه گذشته با افزایش ۳ درصدی همراه بوده و به نرخ ۷ هزارتومان در ازای هر عدد رسید، همچنین به ازای هر کیلوگرم «مرغ گوشتی زنده» مقدار حدوداً ۲۰ هزارتومان در "زماهان" فروخته شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
زماهان با کلاهبرداری از سهامدار حقیقی دراین
مکان است.خوردن این پولها پس دادن سختی در روزگار
دارد.