بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
"فزر" ۱۸ هزارتن کانسنگ طلا به فروش رساند؛

فروش ۲۰۵ همتی "فزر" تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰

فروش ۲۰۵ همتی
شرکت پویا زرکان آق دره به علت سرمای شدید در منطقه، امکان آتشباری و استخراج را ندارد.
کد خبر : ۲۵۶۴۶۹

پویا زرکان آق دره+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پویا زرکان آق دره در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری مجموع درآمد ماهانه‌ای که طی این دوره از فروش کانسنگ طلا شناسایی کرد برابر با ۸۰ میلیارد ریال بود و فروش این محصول در بازار داخل کشور صورت گرفت، مجموع درآمد تجمیعی این شرکت طی ۱۲ ماه سپری‌شده از سال مالی ۲،۰۷۲ میلیارد ریال به ثبت رسید.

شرکت پویا زرکان آق دره به علت سرمای شدید در منطقه، امکان آتشباری و استخراج را ندارد.

در خصوص کانسنگ طلا با عیار ۰/۳۷۵۹ گرم بر تن مقدار فروش رفته فوق از محل دپوی کانسنگ باطله سال‌های قبل و طبق مجوز اخذشده از سازمان صمت آ. غ، حمل و به فروش رفته است.

در شرکت‌های تابعه (فرآوری پویا زرکان آق دره و استحصال مواد معدنی تخت سلیمان) فروش طلا اعم از شمش و مصنوعات تا پایان بهمن ۱۴۰۰ برابر ۱۶،۹۳۲ میلیارد ریال و در اسفند ۱۴۰۰ برابر ۷،۵۹۷ میلیارد ریال است که نسبت به ماه گذشته رشد ۷۰ درصدی را به همراه داشت.

جمع فروش سال ۱۴۰۰ مبلغی بالغ‌بر ۲۵ هزار میلیارد ریال است که شاهد ۱۵ برابری فروش طالا در مقایسه با سال گذشته بوده، با توجه به فروش این شرکت پیش بینی می‌شود سودآوری شرکت به ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان به ازای هر سهم برسد.

موجودی شمش طلا عیار ۹۹۹، برابر ۴۶۴,۹۴۴ کیلوگرم و موجودی مصنوعات طلا عیار ۷۵۰، برابر با ۱۳۲,۰۲۱ کیلوگرم است که جمع موجودی همگن شده طلا عیار ۹۹۹، برابر ۵۶۴,۰۵۹ کیلوگرم است.

میزان درآمدی که شرکت پویا زرکان آق دره از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشت ۲،۰۷۲ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال گذشته با رشد نزدیک به ۱۲ درصدی مواجه بود، لازم به ذکر است که شرکت‌های فوق مجوز صادرات ۱۳۱,۹۸۹ کیلوگرم مصنوعات عیار ۷۵۰ اخذ نموده اند که صادرات آن درحال انجام است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۱۴اسفندماه؛

رشد ۱۷ هزارواحدی با تاثیر از کامودیتی‌ها

عضو هیات مدیره "فزر" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"فزر" به تامین مالی نیاز ندارد

ارزش‌گذاری
عضو هیات مدیره "فزر" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز _ بخش پایانی

ارزش‌گذاری "فزر" و پاسخ به حاشیه‌ها

ارسال نظر