بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
«پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» پتروشیمی امیرکبیر متقاضی نداشت؛

کاهش درآمد هفتگی "شکبیر"

کاهش درآمد هفتگی
عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۶۰ میلیارد تومان از فروش این محصول شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۵۶۵۳۰

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با ۴ محصول حضور خود را در معاملات بورس کالا به ثبت رساند، این محصولات شامل «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX، پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰، پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹ و پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» می‌شوند.

پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ماه سال جاری نتوانست مانند آخرین هفته معاملات در هفته پایانی سال گذشته مقدار عرضه محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را ثابت نگه دارد و از ۳ هزار تن به یک هزار و ۸۰۰ تن رسید که با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تنی روبه‌رو بود، اما نکته مهم این است که تمام این محصول عرضه‌شده را به فروش رسانده است.

میانگین نرخ فروش هر تن از محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» بالغ‌بر ۲۹۴,۲۰۴ هزار ریال اعلام شد که بالغ‌بر ۲ درصد رشد نرخ را نسبت به آخرین هفته معاملاتی در سال گذشته به همراه داشت.

مجموع درآمدی که "شکبیر" از فروش محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» شناسایی کرد مبلغی برابر با ۵۲ میلیارد و ۹۵۶ میلیون تومان بود، با وجود کاهش عرضه این محصول طی این هفته کاهش درآمد ۳۳ میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت.


بیشتر بخوانید: رینگ بین الملل از دو محصول میزبانی می کند


پتروشیمی امیرکبیر محصولات دیگری را در هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه وارد معاملات بورس کالا کرد که می‌توان از به «پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» اشاره کرد با وجود عرضه هزارتنی این محصول متقاضی برای خرید آن پیدا نشد و نتوانست کسب درآمدی از این بخش داشته باشد.

عملکرد هفتگی شکبیر+بورس نیوز

محصولی دیگر که توسط پتروشیمی امیرکبیر در اولین هفته معاملاتی سال جدید مورد عرضه قرار داد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» بود که ۸۸ تن از این محصول را راهی معاملات بورس کالا کرد، مقدار حجم معامله برای این محصول برابر با ۸۸ تن به‌صورت نقد بود که بیانکر آن بود تمام این محصول به فروش رسیده و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۳ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان بود.

بر اساس این گزارش، عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۶۰ میلیارد تومان از فروش این محصول شناسایی کرد، این میزان درآمدی که از فروش این محصول اعلام شد مربوط به فروش ۳,۱۹۰ تن از این محصول بود که به‌صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۱ اسفندماه؛

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد

فروش ماهانه
پلی‌اتیلن سبک صادراتی پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی امیرکبیر؛

فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره
به دنبال مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر رقم خورد؛

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره "شکبیر"

ارسال نظر