بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مجموع درآمد‌های "شاراک" به ۲۰۵ میلیارد تومان رسید؛

شروع طوفانی "شاراک" در هفته نخست معاملات بورس کالا

شروع طوفانی
حجم معامله‌ای که پتروشیمی شازند در اولین هفته از معاملات از خود بر جای گذاشت برابر با ۶,۱۴۲ تن بود که از این مقدار فروش درآمدی بالغ‌بر ۲۰۵ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و شاهد افزایش درآمد قابل توجهی در مقایسه با آخرین هفته معاملات بود
کد خبر : ۲۵۶۵۳۳

پتروشیمی شازند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شازند در اولین هفته معاملات خود در سال جاری ۸,۷۶۷ تن از محصولات خود را در بورس کالا مورد معامله قرار داد که این مقدار عرضه محصول در مقایسه با آخرین هفته که این پتروشیمی فعالیت داشت ۷,۹۰۶ تن افزایش یافت.

مقدار تقاضایی که برای محصولات پتروشیمی شازند در هفته منتهی به ۱۲ فروردین‌ماه به ثبت رسید برابر با ۷,۹۸۷ تن بود که بیشترین تقاضا برای محصول «پلی اتیلن سنگین لوله مشکی B ۱۰۰ CRP» بود که طی این هفته ۲,۶۰۰ تن به ثبت رسید.

حجم معامله‌ای که پتروشیمی شازند در اولین هفته از معاملات از خود بر جای گذاشت برابر با ۶,۱۴۲ تن بود که از این مقدار فروش درآمدی بالغ‌بر ۲۰۵ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان را به ثبت رساند و شاهد افزایش درآمد قابل توجهی در مقایسه با آخرین هفته معاملات بود، مقدار حجم معامله محصولات به فروش رفته پتروشیمی "شاراک" نسبت به هفته گذشته ۹۷۶ درصد افزایش پیدا کرد.

عملکرد هفتگی پتروشیمی شازند+بورس نیوز

لازم به ذکر است که بیشترین مقدار عرضه محصول پتروشیمی شازند در هفته منتهی به ۱۲ فروردین ماه مربوط به «پلی اتیلن سنگین لوله مشکی B ۱۰۰ CRP» با ۱,۲۶۰ تن بود که توانست تمام این محصول را در بورس کالا به فروش برساند و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد بالغ‌بر ۴۱ میلیارد تومان بود.

پتروشیمی شازند طی این هفته تمام محصولاتی که به عرضه گذاشت به صورت نقد و مچینگ به فروش رساند، درآمدزاترین محصول پتروشیمی شازند طی این هفته در اختیار «دی اتیل هگزانول» با ۵۲ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان بود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰» پتروشیمی شازند روی زمین نماند؛

"شاراک" ۵۷۱ تن از محصولات خود را فروخت

افزایش فروش صادراتی
پس از گذشت ۲ ماه درآمد ماهانه "شاراک" صعودی شد؛

افزایش فروش صادراتی "شاراک"/ فروش ۷۲,۶هزار در بهمن‌ماه

ترکیب جدید هیات مدیره
با اعلام شرکت پتروشیمی اراک؛

ترکیب جدید هیات مدیره "شاراک" مشخص شد

حجم معامله «پلی پروپیلن» پتروشیمی شازند افزایش یافت
عرضه ۱۵۴ تن از محصول «تری اتانول آمین» در بورس کالا؛

حجم معامله «پلی پروپیلن» پتروشیمی شازند افزایش یافت

ارسال نظر