بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

رشد عرضه‌ها در هفته دوم معاملاتی

رشد عرضه‌ها در هفته دوم معاملاتی
در هفته سوم عرضه‌ها رشد کمی را تجربه خواهند کرد که در این صورت می‌توان گفت بازار سرمایه نسبت به هفته گذشته متعادل‌تر شده است.
کد خبر : ۲۵۶۵۷۱

رشد عرضه‌ها در هفته سوم فروردین

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه پس از تعطیلات نوروزی وارد فاز رونق و ورود سرمایه و نقدینگی به این بخش از فعالیت‌های اقتصادی می‌شود چرا که سطح عمومی قیمت سهام و شاخص‌ها چنان دچار ریزش و اصلاح عمیقی شده که از فاز رکود و کانال نزولی فعلی خارج خواهد شد.

یاسر شریعت کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت امروز بورس بیان کرد: به طور معمول هفته دوم فروردین ماه، بازار در حالت مثبتی قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد امسال نیز همین اتفاق افتاد. همچنین در هفته سوم عرضه‌ها رشد کمی را تجربه خواهند کرد که در این صورت می‌توان گفت بازار سرمایه نسبت به هفته گذشته متعادل‌تر شده است.


بیشتر بخوانید: آیا باید نگران عرضه حقوقی‌ها بود


وی ادامه داد: البته در این بازه زمانی نمی‌توان انتظار سبزپوشی کامل از بورس را داشت. از طرفی در روز‌های پایانی هفته گذشته خبر خاصی به خصوص در حوزه سیاسی برای تحریک بازار سرمایه وجود نداشت؛ بنابراین انتظار می‌رود وضعیت بورس تا پایان وقت در حالت تعادل به سر ببرد.

شریعت در اشاره به صنایع پیشرو گفت: با توجه به شرایط به نظر می‌رسد همچنان گروه خودرویی می‌تواند در بازار سرمایه لیدر باشد. در این راستا می‌توان گفت نسبت به هفته گذشته عرضه این صنایع در بورس افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صندوق
در گفت‌وگو با کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

صندوق "تثبیت" و "توسعه" و مفقودی به نام "نقدینگی"

روشن شدن موتور نقدینگی در ۱۴۰۱
در گفتگو با کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

روشن شدن موتور نقدینگی در ۱۴۰۱

۱۴۰۱ و کاهش دخالت دولت در عرضه و تقاضا
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

۱۴۰۱ و کاهش دخالت دولت در عرضه و تقاضا

ارسال نظر