بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود که این یک اتفاق مثبت و خبر خوبی برای مردم است.
کد خبر : ۲۵۶۵۹۳

مسکن+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، کمال علیپور خنکداری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در سال جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه مسکن خواهیم بود؛ زیرا هم دربودجه امسال مجلس تسهیلات خوبی برای مسکن در نظر گرفته است و هم دولت اقدامات سازنده‌ای انجام داده است.



وی افزود: در بودجه حدود ۴۵۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن برای شهر‌ها و کلانشهر‌ها و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هم برای روستا‌ها دیده شده که دولت در ساخت مسکن اقدامات خوب و مثبتی را رقم زده یعنی حدود ۷۵۰هزار واحد مسکن را در سال جدید در دستور کار دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود که این یک اتفاق مثبت و خبر خوبی برای مردم است.

علیپور تصریح کرد: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره بهای مسکن، بیان داشت: متاسفانه در کشور نظارت‌هایی بر روی بازار مسکن وجود ندارد یا اگر هم است بسیار ضعیف عمل می‌کند. یعنی اتحادیه‌ها که با هدف بازوی کمکی دولت تشکیل شده اند یا تعزیرات حکومتی هر دوی آن‌ها بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر