بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
یقه‌سفید‌های دو تابعیتی در قلب شرکت‌های پول‌زا
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به خلوتی کانال‌های سیگنالی که امروز پای کلاس درس بودند تا آن مدیرعامل دو تابعیتی که با دیوار هدایایی که درست کرده، اجازه بررسی را از نهاد‌های نظارتی گرفته است.
کد خبر : ۲۵۶۶۱۳

ساعت پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها امروز به یک نکته مهم اشاره داشت و آن‌هم سکوت بیش از حد برخی از کانال‌های نوسان‌گیری در نخستین روز رسمی بازارسرمایه بود که یادمان افتاد، مدارس امروز حضوری شدند و کارشناسان سرکلاس درس نشسته‌اند.

بالاخره در بین اهالی نوسان‌گیر بودند افراد ۱۲ ساله‌ای که برای حضور در کانال این نوع افراد باید ماهانه شارژ ۵۰۰ هزارتومانی واریز می‌کردند.

سخنگوی راه‌پله‌ها تاکید دارد که غیر از درست ترید کردن نباید از کانال‌هایی سیگنال گرفت که اسامی این افراد در هیچ سامانه‌ای ثبت نشده باشد وگرنه مثل امروز شما دنبال سیگنال خواهید بود اما؛ مدیران کانال، در پشت میز درس نشسته‌اند.

صدای مادرگروه درآمد

سخنگوی راه‌پله‌ها در جست‌وجوی عملکرد شرکت‌های فرعی غول سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به یک نکته مهم پی برده و آن‌هم اینکه علنا اعلام کردند که تدام فعالیت برخی شرکت‌ها با ابهام قابل توجهی روبرو بوده و هزینه‌های جاری آن توسط شرکت‌های گروه پرداخت می‌شود.

اینجاست که در نبود قانون ورشکستگی و تعطیلی بنگاه‌ها، باید شرکت‌های تو در تو برای برخی از مصارف دیگر نگاه داشته شوند حتی اگر زیان انباشته این شرکت‌های فرعی به قدری آش را شور کند که صدای خود مادرگروه را درآورد.

خبری از یقه‌سفید دو تابعیتی پتروپالایشی‌ها

شنیده‌هایی درگوشی از سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی به گوش رسیده که آقای مدیرعامل در دست‌بوسی‌های خردادماه آنچنان قوی ظاهر شده که مدیر‌های نظارتی هم نمی‌توانند در برابر هدایایی که این فرد به سوی مشهد روانه کرده، عمل کنند.

بنا به برخی از شایعات موجود، خانواده آقای مدیرعامل در اسپانیا سکنی گزیده‌اند و باید دید که آیا نهاد‌های نظارتی دولتی می‌خواهند در دوران پسادست‌بوسی به خود بیایند و پتروپالایشی‌ها از شر مدیران عامل یقه‌سه‌سانتی دو تابعیتی پاک کنند یا خیر!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸