بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
گرگ‌های آلفا در سهم‌های خانوادگی
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به روزهایی که خدایی ناکرده سهامداران در بین سهم‌های خانوادگی و گرگ آلفای آنها اسیر می‌شوند تا لیستی از ستون‌پنجم‌های که در شطرنج بورسی، حکم سرباز سیاه را در لشگر سفید داشتند.
کد خبر : ۲۵۵۸۳۹

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌های ما امروز خونین به بیرون گود بازار آمده بود و درصورتی‌که بازار رنگ سبز گرفته بود پیگیر آن سرخی شدیم که گفت گویا در بین گرگ‌های خانوادگی، او نقش بره را ایفا کرده است!

سخنگوی ما با حالی زار می‌گفت که وارد سهم‌های خانوادگی نشوید، زیرا با هر دعوایی بین گرگ‌ها، این بره‌ها هستند که پاره پاره شده و باید توئون پس دهند؛ بنابراین مراقب گرگ‌های آلفای حقوقی باشید که از بسیاری گرگ‌های دولتی درنده‌تر هستند.

اهالی بورسی در مقابل گروه تفهیمی‌ها

امروز نامه‌ای به دستمان رسیده که اسامی افراد مورد تفهیم اتهام قرار گرفته بورسی را نوشته بود و بسیاری از افراد سرشناس مورد اعتمادمان در لیست با قید وثیقه آزاد شده‌اند گویا تا زمان ارسال پرونده تکمیلی این افراد در دادگاه، فعلا آزاد هستند.

از اهالی سرمایه‌گذار در انگلستان، حراجی‌برو‌های کریستی و معاون‌های تازه رئیس شده در این لیست ۸ نفره به چشم می‌خورد و جالب آنجاست کسی که می‌خواست بورس را تضمین کند؛ گویا پول را اشتباهی به سوی ویلا‌های لاکچری خود را در اسپانیا فرستاده و اسناد آن را تضمین کرده و حال در تفکر پرواز به کانادا هست و البته طبق شنیده‌ها، این فرد بیش از حد معروف، متواری شده است.

وقتی مانیتور‌ها دوباره پیغام داشتند

شنیده‌ایم که یکی از شرکت‌های خدماتی در بازارسرمایه که طی سال گذشته افزایش‌سرمایه داشته گویا فرد خصوصی هیات مدیره هنوز نتوانسته تعهد خود را اجرایی کند و حال درصدد آن هستند که مجددا افزایش سرمایه دیگری را به ثبت برسانند تا بدهی و تعهد قبلی را از جیب مردم پاک کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرزانه
United States of America
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
چرا بارمز صحبت میکنید،خب شفاف تر بگین بفهمیم چی به چیه،که بیشتر تو دام این مال مردم خورا نیفتیم،ما که مثل شما دسترسی به اطلاعات نداریم
ح ر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
وقتی چیزی را دقیق ندونی و بخواهی با غوغا بگی که منم حالیمه، میشه این. آخه چرا انقدر شان رسانه را تنزل میدید؟!
اتل متل
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
لطفاً واضحتر توضیح بدین!