بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
گزارش اسفند ماه "غزر" منتشر شد:

تحرک مثبت "غزر" در بازار داخلی و خارجی

تحرک مثبت
بیشترین درآمد "غزر" از طریق فروش در بازار داخلی به مقدار ۱،۴۰۳ میلیارد ریال بدست آمد، سایر درآمد حاصل از فروش محصولات نیز در بازار صادراتی بدست آمده است.
کد خبر : ۲۵۶۶۴۳

تحرک مثبت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، "غزر" با توجه به گزارش اسفندماه خود به سهامداران نشان داد که اوضاع مالی و درآمدی این شرکت نسبت به بهمن ماه و همچنین سال گذشته در حال پیشرفت است.


بیشتر بخوانید: عرضه سهام مدیریتی غیرکنترلی "ودی" در فرابورس


طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون مجموع درآمد ماهانه خود را به ۱،۹۰۱ میلیارد ریال رساند و همچنین طی ۱۲ ماه سپری شده از سال مالی این شرکت، درآمد تجمیعی آن به ۲۲،۹۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

تحرک مثبت

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از خود برجا گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد "غزر" از طریق فروش در بازار داخلی به مقدار ۱،۴۰۳ میلیارد ریال بدست آمد، سایر درآمد حاصل از فروش محصولات نیز در بازار صادراتی بدست آمده است.

درآمد ماهانه "غزر" در روند صعودی قرار گرفت

طبق این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "غزر" در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ از فروش در مقایسه با ماه گذشته، افزایش ۱۹ درصدی را تجربه کرد که می‌تواند خبر مثبتی برای سهامداران این شرکت باشد.

تحرک مثبت

بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بوده که در اسفند ماه ۷۸۸ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت و با توجه به این گزارش، نرخ فروش این نوع ماکارونی در بازار داخلی به ازای هر تن، حدوداً ۸ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول
نرخ فروش ماکارونی رشته‌ای "غزر" ۴ درصد افزایش پیدا کرد؛

«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول "غزر"

درآمد ۳۰۱ میلیارد ریالی
۸۱ درصد درآمد‌های این ماکارونی‌ساز از داخل به دست آمد؛

درآمد ۳۰۱ میلیارد ریالی "غزر" از بازار خارجی

با برگزاری مجمع شرکت زرماکارون؛

"غزر" در مجمع هیات مدیره انتخاب کرد

ارسال نظر