بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
فروش ماهانه "غزر" افزایش یافت:

فروش «ماکارونی رشته‌ای» "غزر" پیشگام شد

فروش «ماکارونی رشته‌ای»
"غزر" توانسته در فروش محصولات خود نسبت به ماه گذشته رشد ۱۶ درصدی را تجربه کند به‌گونه‌ای که سطح فروش شرکت از ۱۶,۶۶۶ تن به ۱۹,۲۸۴ تن رسیده است.
کد خبر : ۲۵۶۶۴۵

فروش «ماکارونی رشته ای» از سایر محصولات

به گزارش بورس نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده منتهی به اسفند ماه شرکت زر ماکارون می‌توان گفت "غزر" توانسته در فروش محصولات خود نسبت به ماه گذشته رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرده، به گونه‌ای که از ۱۶,۶۶۶ تن به ۱۹,۲۸۴ تن رسیده است.

این افزایش فروش در شرکت زر ماکارون نشان از افزایش اعتبار آن در بین مردم و سهامداران دارد.


بیشتر بخوانید: «ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول "غزر"


طبق این گزارش، شرکت زر ماکارون در اسفند ماه ۱۹,۲۸۴ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند که بیشترین مقدار آن مربوط به فروش داخلی در بخش «ماکارونی رشته ای» با فروش ۹،۵۵۳ تن بود.

«ماکارونی رشته ای» در اسفند ماه ۸ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان به ازای هر تن فروخته شده که نسبت به ماه گذشته شاهد افزایش ۴ درصدی بود.

فروش «ماکارونی رشته ای» از سایر محصولات

همچنین «محصولات رشته ای» در بازار صادراتی توانست با فروش ۴،۱۴۶ تن، از پرفروش‌ترین محصولات "غزر" به حساب بیاید که این کالا نیز نسبت به ماه گذشته با یک رشد چشمگیر ۷۸ درصدی همراه بود، با توجه به گزارش منتشر شده در سامانه کدال نرخ فروش این کالا در حدود ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسیده است.

محصول «ماکارونی فرمی» در بازار داخلی نیز توانسته با ۲،۹۷۴ تن فروش در اسفند ماه ۱۴۰۰ رتبه سوم پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کند که فروش این کالا نسبت به بهمن ماه رشد کمتر از یک درصدی را همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر