بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
"مادیرا" گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد:

«محصولات نمایشی» درآمدزاترین بخش "مادیرا" شد

«محصولات نمایشی» درآمدزاترین بخش
درآمد ماهانه‌ای که شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در اسفندماه شناسایی کردند از فروش «محصولات نمایشی، لوازم خانگی و سایر محصولات» بود.
کد خبر : ۲۵۶۶۸۵

«محصولات نمایشی» درآمدزاترین بخش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره در سامانه کدال به ثبت رسانده اند، برابر با ۱،۶۵۵ میلیارد ریال شناسایی شد و مجموع درآمد ماهانه این شرکت طی ۱۲ ماه گذشته از ابتدای سال مالی برابر با ۲۹،۴۵۵ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: "مادیرا" مجوز افزایش سرمایه از آورده نقدی را گرفت


همچنین درآمد ماهانه این شرکت نسبت به اسفند سال گذشته با رشد ۶ درصدی از ۱،۵۶۳ میلیارد ریال به ۱،۶۵۵ میلیارد ریال رسید.

مجموع درآمد ماهانه "مادیرا" و شرکت‌های فرعی

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران در اسفندماه شناسایی کردند از فروش «محصولات نمایشی، لوازم خانگی و سایر محصولات» بود که در بازار داخلی فروش داشتند.

بیشترین درآمدی که از فروش این محصولات به دست آمد مربوط به «محصولات نمایشی» بود که ۹۱۳ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و نرخ فروش این کالا در حدود ۸ میلیون و ۳۴۰ هزارتومان در ازای هر دستگاه ثبت شد.

در دوازدهمین ماه سپری شده از سال مالی بیشترین درآمدزایی را پس از بخش محصولات نمایشی، فروش «محصولات لوازم خانگی» با ۷۰۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد و نرخ فروش این بخش نیز ۱۱ میلیون و ۱۳۲ هزارتومان در ازای هر دستگاه بود.

فروش ماهانه "مادیرا" در اسفند ۱۴۰۰

«محصولات نمایشی» درآمدزاترین بخش

مقدار فروش ماهانه شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران دراسفند ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۹،۴۹۰ دستگاه ارائه شد که بیشترین مقدار فروش این شرکت در اختیار «محصولات نمایشی» با ۱۰،۹۵۱ دستگاه بود. پس از آن «محصولات لوازم خانگی»، توانست ۶،۳۱۴ دستگاه به فروش برساند و همچنین مقدار تولید ماهانه محصولات این شرکت‌ها برابر با ۱۷،۸۶۰ دستگاه اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصولات نمایشی درآمدزاترین بخش
تولید ماهانه "مادیرا" ۱۹,۰۱۹ دستگاه بود؛

محصولات نمایشی درآمدزاترین بخش "مادیرا"

اقدام
با تصمیم هیات مدیره شرکت مادیران انجام می شود؛

اقدام "مادیرا" به انجام افزایش سرمایه مرحله دوم

ارسال نظر