بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
در اسفندماه سال گذشته اعلام شد؛

احراز هویت ۲۳۴ هزار نفر در سامانه سجام

احراز هویت ۲۳۴ هزار نفر در سامانه سجام
تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال گذشته ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
کد خبر : ۲۵۶۷۶۹

سجام+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص اسفند ماه سال ۱۴۰۰، تعداد ۲۶۷ هزار و ۶۰۲ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۲۳۴ هزار سهامدار در این ماه به ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ مورد رسیده که نسبت به ماه قبل (بهمن ۱۴۰۰) با رشدی ۷۰.۸۶ درصدی مواجه شده است.



بر اساس آمار منتشر شده، در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۱۳۹ هزار و ۳۴۸ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۳۷ هزار و ۹۵ مورد بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در اسفند ماه سال گذشته به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۴۵ هزار و ۴۶۴ مورد، اصفهان با ۲۰ هزار و ۲۶۵ مورد، خراسان رضوی با ۱۹ هزار و ۵۶۱ مورد، خوزستان با ۱۶ هزار و ۳۸۶ مورد و مازندران با ۱۳ هزار و ۹۵۶ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سوی دیگر بر اساس آمار‌های منتشر شده، ۵ استان «خراسان جنوبی با یک هزار و ۸۴۷، یزد با ۲ هزار و ۱۳، بوشهر با ۲ هزار و ۱۱۹، سمنان با ۲ هزار و ۱۵۶ و چهارمحال و بختیاری با ۲ هزار و ۳۳۲ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر