بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

کارگزاری که دکمه فروش نداشت

کارگزاری که دکمه فروش نداشت
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به قول‌ها و وعده‌هایی که برای سهم‌های خانه‌خراب کن داده می‌شود اما؛ فراموش شد تا کارگزاری که دکمه فروش آن، قفل شد.
کد خبر : ۲۵۶۸۰۱

پنج و نیم عصر+بورس نیوز


به گزارش بورس‌نیوز؛ سخنگوی راه‌پله‌ها اینبار یکی از وعده‌های آقایان تخت‌طاووس‌نشین را گوشزد کرده که قرار بود اساسنامه برخی از سهم‌های دولتی که به مردم تقدیم شد تا به زیان برسند، تغییراتی داشته باشند.

رئیس محترم این تغییرات به کجا رسید؟

کارگزاری که دکمه فروش نداشت

امروز بسیاری از سهامداران در تماس با آقای سخنگو از کارگزاری معروفی گفتند که دوباره در روز‌های حساس، دکمه‌های خرید و فروش آن کار نمی‌کرد.

سهامداران مدعی امروز اعلام کردند که می‌خواستند امروز از برخی سهم‌ها پیاده شوند و سیستم ترید این کارگزاری چنین اجازه‌ای را نداد.

از همین جا اعلام می‌کنیم که آقای کارگزاری دست شما درد نکنه، فقط برای سهامداران حقیقی دکمه فروش را قفل نکنید بلکه دکمه فروش حقوقی‌ها را هم قفل کنید.

تکرار کنید، مسدود میکنیم

امروز یکی از اهالی نظارت یکی از کارگزاری‌ها با مشتریان قدیمی تماس گرفته که اگر تکرار کنید، مسدود می‌شوید!

داستان از این ماجراست که چند مشتری برای برخی نمادها سفارش محدود می‌گذاشتند و حذف کردند ولی کارگزاری انگار شاکی شده که یکبار دیگه از اینکارها بکنید، مسدود می‌کنیم!!!

اما سوال اینجاست که حقوقی‌های میلیونی که بارها با سفارش‌گذاری فیک با سهامداران بازی می‌کنند نیز جزو مسدودی کارگزاری‌ها قرار می‌گیرند یا خیر.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر