بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
مهاجران ایرانی بیشتر به کدام کشور‌ها مهاجرت کردن؟
دونستن اینکه ایرانی‌ها بیشتر به کدوم کشور‌ها مهاجرت می‌کنن می‌تونه به ما در انتخاب کشوری که قراره بریم کمک کنه. بر اساس آمار‌های مختلفی که از مهاجرت ایرانیا منتشر شده ۱۰ کشور برای مهاجران ایرانی از بقیه محبوب‌تر بوده که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم.
کد خبر : ۲۵۶۸۲۷

مهاجران ایرانی بیشتر به کدام کشور‌ها مهاجرت کردن؟

به گزارش بورس نیوز، دونستن اینکه ایرانی‌ها بیشتر به کدوم کشور‌ها مهاجرت می‌کنن می‌تونه به ما در انتخاب کشوری که قراره بریم کمک کنه. بر اساس آمار‌های مختلفی که از مهاجرت ایرانیا منتشر شده ۱۰ کشور برای مهاجران ایرانی از بقیه محبوب‌تر بوده که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم.

مهاجرت ایرانی‌ها به کشور‌های آسیایی

کویت، مالزی و امارات متحده عربی سه کشوری هستند که بیشترین تعداد مهاجران ایرانی رو در خودشون پذیرفتن. بر اساس آمار‌ها در کویت بیش از ۴۵ هزار ایرانی زندگی می‌کنن، در مالزی تعداد ایرانی‌ها حدود ۱۰۰ هزار نفره و امارات متحده عربی حدود ۵۰۰ هزار ایرانی رو در خودش جای داده.

مهاجرت ایرانی‌ها به کشور‌های اروپایی

بریتانیا، سوئد، آلمان و ترکیه هم چهار کشور اروپایی هستن که تعداد مهاجران ایرانی در اون‌ها بیشتر از سایر کشور‌های اروپاییه. برآورد می‌شه حدود ۵۰۰ هزار نفر از ایرانی‌ها در ترکیه زندگی کنن، ۱۲۰ هزار نفر ایرانی در آلمان باشن، ۹۰ هزار نفر از جمعیت سوئد رو ایرانی‌ها تشکیل داده باشن و تعداد مهاجران ایرانی به انگلستان هم بیش از ۸۰ هزار نفر باشه.

مهاجرت ایرانی‌ها به آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا و کانادا هم دو کشور از قاره‌ی آمریکا هستن که از دیرباز بین مردم ایران محبوب بودن و بیشتر مهاجران برای مهاجرت به این دو کشور تمایل زیادی نشون دادن. تخمین زده می‌شه که درحال حاضر بیشتر از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان کانادا ملیتی ایرانی داشته باشن و این درحالیه که تعداد ایرانی‌های مهاجرت‌کرده به آمریکا هم بالغ بر یک میلیون نفره.

مهاجرت ایرانی‌ها به استرالیا

کشور استرالیا هم به‌عنوان کشوری از حوزه‌ی اقیانوسیه بین ایرانی‌ها خیلی محبوبه و بسیاری ترجیح می‌دن برای تحصیل در دانشگاه‌های معتبر این کشور به سرزمین کانگرو‌ها سفر کنن.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صفر تا صد مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، آموزش نحوه اخذ ویزای توریستی کانادا به وب سایت oktoboard.ir بزرگترین مرجع اخذ انواع ویزا و اقامت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر