بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
درآمد ۱۰ میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومانی پتروشیمی فن‌آوران؛

درآمدهای "شفن" با کاهش همراه شد

درآمدهای
پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا به عرضه گذاشت که شاهد حجم معامله ۶۷۲ تنی بود و همانند هفته گذشته که تماماً به فروش رسید نتوانست تمام اسیداستیک خود را به فروش برساند.
کد خبر : ۲۵۶۸۴۸

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در اولین هفته معاملاتی در سال ۱۴۰۱ با عرضه محصول ایداستیک وارد رینگ معاملاتی بورس کالا شد که به ۲ صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

میزان درآمدی که از فروش اسیداستیک توسط "شفن" طی اولین هفته سال جاری منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه شناسایی شد برابر با ۱۰ میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان بود که در مقایسه با آخرین هفته معاملات در سال گذشته با کاهش ۵ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومانی (۳۳ درصد) مواجه بود.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا به عرضه گذاشت که شاهد حجم معامله ۶۷۲ تنی بود و همانند هفته گذشته که تماماً به فروش رسید نتوانست تمام اسیداستیک خود را به فروش برساند.

شرکت پتروشیمی فن‌آوران مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رساند برابر با ۶۲۴ تن به صورت نقد و ۴۸ تن نیز به شکل مچینگ بود، مجموع تقاضایی که به ثبت رسید برابر با ۶۷۲ تن بود که نسبت به هفته گذشته ۳۳۶ تن (۳۳ درصد) کاهش پیدا کرد.

پتروشیمی فن‌آوران طی هفته گذشته نرخ فروش اسیداستیک را ۱۵۶,۳۵۰ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته تغییر خاصی را تجربه نکرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش عرضه
درآمد هفتگی پتروشیمی فن‌‎آوران ۳۸ درصد کاهش پیدا کرد؛

کاهش عرضه "شفن" با طعم افزایش نرخ

عرضه ۲،۰۱۶ تن اسیداستیک
پتروشیمی فن آوران با افزایش درآمد ۱۱ درصدی روبه‌رو بود؛

عرضه ۲،۰۱۶ تن اسیداستیک "شفن"

کاهش نرخ فروش اسید استیک
پتروشیمی فن آوران تمامی محصولات عرضه شده را به فروش رساند؛

کاهش نرخ فروش اسید استیک "شفن"

ثبات عرضه اسیداستیک
اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران با تقاضای ۱,۴۹۵ تنی مشتریان روبه‌‌رو بود؛

ثبات عرضه اسیداستیک "شفن" طی هفته‌ های متوالی

ارسال نظر