بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
درآمد ماهانه این فولادساز جنوبی به ۲۳،۸۸۸ میلیارد ریال رسید؛

کوره‌های "هرمز" ۳۸درصد داغ‌تر شد/ اسلب و رشد ۴۴درصدی کفه ترازوی فروش

کوره‌های
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی دوره یک‌‎ماهه برابر با ۲۳،۸۸۸ میلیارد ریال شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۵۶۸۶۸

درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره برابر با ۲۳،۸۸۸ میلیارد ریال شناسایی کرد و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی یک سال گذشته ۲۲۰،۸۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد ماهانه

در صورت‌های مالی این شرکت فولادی، خبری از صادرات محصولات فولادی به چشم نمی‌خورد و تمام درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تا اسفندماه شناسایی کرده ناشی از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است؛ میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: طرح‌های توسعه‌ای پلی در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب

بر پایه این گزارش، "هرمز" توانسته در اسفندماه شاهد رشد ۳۸ درصد درآمد‌های خود نسبت به ماه گذشته باشد ضمن آنکه با نگاهی به میزان درآمد تجمیعی این شرکت فولادی می‌توان به این نکته رسید که طی یک سال گذشته، این درآمدها با افزایش ۶۴درصدی مواجه شده است.

درآمد ماهانه

با این حال در لیست فروش "هرمز" ، درآمدزاترین کالای اسفندماه «اسلب» بوده که با ۲۳،۷۷۶ میلیارد ریال درآمد همراه بوده و از سوی دیگر، می‌توان اینگونه گفت که میزان درآمد "هرمز" از اسلب در اسفند در مقایسه با فروش بهمن‌ماه، روند صعودی ۴۴ درصدی را برای خود هموار ساخته که می‌تواند خبر مثبتی برای سهامداران این شرکت باشد.

نرخ فروش این محصول ۱۴ میلیون و ۱۴۷ هزارتومان درازای هر تن گزارش شد و همچنین بخش دیگری از درآمد‌ها را نیز "هرمز" تحت عنوان «سایر» با مبلغی بالغ‌بر ۱۱۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب از لحاظ وزنی در پایان اسفندماه ۱۷۱،۶۵۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این فروش در اختیار فروش محصول «اسلب» با ۱۶۸،۰۶۵ تن بود.

"هرمز" طی یک سال سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۱،۴۹۵،۴۹۰ تن از محصولات خود شد که این مقدار در مقایسه با سال گذشته کمتر از یک درصد افزایش داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر