بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

جوکرمن‌های بانکی

جوکرمن‌های بانکی
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بازی خرید‌های بلوکی سهامداران و مجوز‌های سازمان برای حفظ آرامش سهامداران تا بازی بانکی‌ها با لیست بدهکاران!
کد خبر : ۲۵۶۹۷۵

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از ممانعت سازمان بورس نسبت به عرضه خرد شرکت‌ها خبر داده که چنین کاری منافع سهامداران و مالکان شرکت‌ها را به خطر می‌اندازد!

از نگاه اول، درست است، ولی اگر در بطن کار برویم مگر حقوقی‌ها بازهم می‌خواهند سهم بفروشند؟ آقایان سازمانی، حقوقی‌ها را ملزم به حفظ آرامش کنید و اگر کسانی که می‌خواهند سهمی را بخرند حتی به‌صورت بلوکی، سهم‌های در بازار را خریداری کردند و اگر سهم کم آمد، حقوقی بزرگ شرکت‌ها اقدام به آزادسازی و گسترش شناوری سهم کند نه اینکه بازی بلوکی را پشت سر انجام دهند و با عرضه‌های حقوقی‌ها بازار به سوی ترس ناشی از ریزش نرخ سهم‌ها معاملات را پیش بگیرد.

وگرنه ما که عادت کرده‌ایم یک روز خبر فروش بلوکی پالایشی‌ها بیاید، یک روز خبر بلوکی خودرویی‌ها، بانکی و ... که پشت تمام آن‌ها کد‌های خاص خفن می‌فروشند.

جوکرمن‌های بانکی

مسابقه‌ای که بانک‌ها در اعلام بدهکاران بانکی راه انداخته‌اند را باید برد به مسابقه‌هایی مانند "عصر-جدید" چرا، چون همگی بازی راه‌انداخته‌اند که برخی اسامی مجهول فرد و شرکت را اعلام می‌کنند بدون لیست کامل مبنی بر نام و نام خانوادگی و حتی مبلغ بدهکاری ...

واقعا که مدیران عامل بانک‌ها و رفقا خیلی شومن هستند بدرد جوکر تایم می‌خورند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر