بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
در معالات امروز رقم خورد؛

طلا همچنان در نزول قیمت

بهای هر اونس طلا پس از رسیدن به بالاترین قیمت یک ماهه؛ ۱۹۶۸ دلار و ۹۱ سنت؛ به ۱۹۵۶ دلار و ۹۰ سنت کاهش یافت و روز گذشته با بهای ۱۹۴۲ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.
کد خبر : ۲۵۷۰۶۷

قیمت طلا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بهای هر اونس طلا پس از رسیدن به بالاترین قیمت یک ماهه؛ ۱۹۶۸ دلار و ۹۱ سنت؛  به ۱۹۵۶ دلار و ۹۰ سنت کاهش یافت و روز گذشته با بهای ۱۹۴۲ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.



در بازار معاملات آتی آمریکا نیز بهای هر اونس طلا نیز با ۰.۱۴ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۹۰ سنت رسید و روز گذشته با ۱۹۴۳ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.

بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده در روز دوشنبه به بالاترین میزان خود در بیش از سه سال گذشته رسید زیرا سرمایه‌گذاران منتظر آخرین خوانش‌های تورم بودند تا نشانه‌هایی در مورد اینکه فدرال رزرو چقدر باید در مسیر سیاست خود تندرو باشد را مشاهده کنند.

به نقل از رویترز، در حالی که طلا به عنوان محافظ در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود، نرخ بهره و بازده بالاتر ایالات‌متحده هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد. شاخص دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد در دو سال گذشته بود و باعث شد طلا برای سایر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۴.۹۷ دلار رسید و پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۷۸ دلار رسید. پالادیوم پس از رسیدن به قله ۲۵۵۰.۵۸ دلاری در آخرین جلسه که بالاترین میزان از ۲۴ مارس بود، ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۲۴۴۸ دلار و ۱۴ سنت رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر