بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

آیا "بورس" عرضه‌های پرقدرت امروز را پس می‌زند!

آیا
به‌احتمال‌زیاد میزان عرضه‌ها امروز شدت یافته و در این راستا روند تقاضا نیز به‌تدریج در نیمه دوم بازار وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد.
کد خبر : ۲۵۷۱۰۶

قوت عرضه‌ها در بازار امروز / عرضه های امروز بازار قوت می گیرند

محمدحسین کیانی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد بازار در نیمه اول در وضعیت تعادل و سپس درروند رو به مثبت حرکت خواهد کرد. درواقع می‌توان گفت بازار سرمایه در ابتدا با فشار فروش مواجه می‌شود؛ اما در اواخر وقت یعنی نیمه دوم در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: معامله‌گران بازارسرمایه و ذخیره سود


وی در ادامه با اشاره به روند معاملات افزود: همچنین در خصوص حجم عرضه و تقاضا می‌توان گفت به‌احتمال‌زیاد میزان عرضه‌ها امروز شدت یافته و در این راستا روند تقاضا نیز به‌تدریج در نیمه دوم بازار وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد. البته این احتمال ریسک زیادی را در پی داشته و نمی‌توان با قاطعیت درباره آن نظر داد.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی به نظر می‌رسد گروه‌های خودرویی امروز همانند هفته گذشته به‌عنوان صنایع پیشرو شناخته شوند، به‌گونه‌ای که صف فروش آن‌ها از بین خواهد رفت؛ بنابراین در این صورت می‌توان گفت خودرویی‌ها می‌توانند بازار امروز را درروند مثبت قرار دهند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر