بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
محصولات امیرکبیر با افزایش نرخ فروش همراه بودند/ رشد حجم معاملات
عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۱۲۱ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان از فروش این محصول شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته حدوداً ۴۵ درصد (۳۸ میلیارد تومان) افزایش درآمد را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۷۱۹۲

پتروشیمی امیرکبیر + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ همانند هفته گذشته با ۴ محصول حود را به معاملات بورس کالا رساند، این محصولات شامل «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX، پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰، پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹ و پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» می‌شوند.

مقدار عرضه‌های «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال جاری افزایش پیدا کرد و با رشد ۲۰۰ تنی نسبت به هفته گذشته به ۲ هزار تن عرضه در هفته رسید.

شرکت "شکبیر" با این مقدار تقاضایی که برای «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» دریافت کرد، در پایان هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه تمام ۲ هزار تن محصول عرضه‌شده خود را به فروش رساند، مقدار حجم معامله‌ای که برای این محصول شناسایی شد از هفته گذشته ۲۰۰ تن بیشتر بود.

میانگین نرخ فروش هر تن از محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» بالغ‌بر ۳۴۱,۱۷۴ هزار ریال اعلام شد که بالغ‌بر ۱۵ درصد رشد نرخ را نسبت به آخرین هفته معاملاتی به همراه داشت.

مجموع درآمدی که "شکبیر" از فروش محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به دست آورد مبلغی برابر با ۶۸ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان بود، میزان درآمدی که فروش این محصول به دست آمد تفاوت ۱۵ میلیارد تومانی به همراه داشت و شاهد رشد ۲۸ درصدی بود.

عملکرد هفتگی شکبیر+بورس نیوز

پتروشیمی امیرکبیر محصولات دیگری را در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه وارد معاملات بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» اشاره کرد که در این هفته توانست از محصول عرضه‌شده خود درآمد کسب کند، طی هفته گذشته حجم معامله این محصول از ۸۰ تن به ۲۲۰ تن جهش پیدا کرد و درآمدی که از این محصول به دست آمد با افزایش ۱۸۱ درصدی به مبلغ ۷ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

محصولی دیگر که توسط پتروشیمی امیرکبیر مورد عرضه قرار داد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» بود که طی عملکردی یکسان نسبت به هفته گذشته ۸۸ تن از این محصول را راهی معاملات بورس کالا کرد، مقدار حجم معامله برای این محصول برابر با ۸۸ تن به‌صورت نقد بود که بیانگر آن بود تمام این محصول به فروش رسیده و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان بود.

بر اساس این گزارش، عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۱۲۱ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان از فروش این محصول شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته حدوداً ۴۵ درصد (۳۸ میلیارد تومان) افزایش درآمد را به ثبت رساند، این میزان درآمدی که از فروش این محصول اعلام شد مربوط به فروش ۳,۵۲۰ تن از این محصول بود که به‌صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش درآمد هفتگی
«پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» پتروشیمی امیرکبیر متقاضی نداشت؛

کاهش درآمد هفتگی "شکبیر"

در معاملات امروز بورس انرژی؛

رینگ بین الملل از دو محصول میزبانی می کند

ارسال نظر