بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
اوره پریل "خراسان" بار دیگر بدون متقاضی باقی ماند؛

افزایش تقاضا برای کریستال ملامین "خراسان"

افزایش تقاضا برای کریستال ملامین
پتروشیمی خراسان ۴۸۰ تن از محصول کریستال ملامین را مورد معامله قرار داد که نسبت به آخرین هفته‌‎ای که مورد معامله قرار گرفت بدون تغییر باقی ماند، مقدار تقاضایی که برای کریستال ملامین اعلام شد برابر با ۴۳۰ بود که با رشد ۱۷۵ تنی (۶۹ درصدی) نسبت به هفته گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۷۲۱۸

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال جاری با ۳ محصول «کریستال ملامین، اوره پریل و آمونیاک (مایع)» پا بر عرصه رینگ معاملات بورس کالا گذاشت و طی این هفته برای یک محصول متقاضی وجود نداشت.

پتروشیمی خراسان ۴۸۰ تن از محصول کریستال ملامین را مورد معامله قرار داد که نسبت به آخرین هفته‌‎ای که مورد معامله قرار گرفت بدون تغییر باقی ماند، مقدار تقاضایی که برای کریستال ملامین اعلام شد برابر با ۴۳۰ بود که با رشد ۱۷۵ تنی (۶۹ درصدی) نسبت به هفته گذشته همراه بود، درآمدی که از فروش کریستال ملامین طی این هفته به دست آمد برابر با ۲۳ میلیارد و ۴۸۳ میلیون تومان بود.

عملکرد هفتگی خراسان+بورس نیوز

پتروشیمی خراسان در هفته‌ای که گذشت ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را در بورس کالا به عرضه گذاشت که از این مقدار محصول عرضه‌شده ۲۷۰ تن مورد معامله قرار گرفت، طی این هفته حجم معامله این محصول با افزایش ۱۷۰ تنی نسبت به آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت روبه‌رو بود، نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان تا پایان هفته ۱۶۷,۶۰۳ هزار ریال اعلام شد.

میزان درآمدی که از فروش محصول آمونیاک (مایع) طی این هفته به دست آمد برابر با ۴ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان بود و دیگر محصولی که توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت مربوط به اوره پریل بود که ۶۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و لازم به ذکر است که این محصول همانند هفته گذشته فروشی را به ثبت نرساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طلب از دولت؛ حلقه‌ مفقوده قیمت‌ دستوری اوره
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد؛

طلب از دولت؛ حلقه‌ مفقوده قیمت‌ دستوری اوره

سرما به تولید
وزن و فروش پتروشیمی شرق‌نشین زیر ذره‌بین رفت؛

سرما به تولید "خراسان" زد

تعطیلی فعالیت
شرکت پتروشیمی خراسان اعلام کرد؛

تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی

ارسال نظر