بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
در پیش بینی روند امروز بازار سرمایه مطرح شد:

خودرو و پالایشی ها؛ لیدر امروز بازار سرمایه

خودرو و پالایشی ها؛ لیدر امروز بازار سرمایه
با توجه به معاملاتی که چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد، به نظر می‌رسد بورس تا آخر وقت امروز وارد روند مثبتی خواهد شد.
کد خبر : ۲۵۷۲۳۱

خودرو و پالایشی ها؛ لیدر امروز بازار سرمایه

کاویان عبداللهی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت امروز بازار بیان کرد: با توجه به معاملاتی که چهارشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد، به نظر می‌رسد بورس تا آخر وقت امروز وارد روند مثبتی خواهد شد. در واقع می‌توان گفت بازار در نیمه اول در وضعیت تعادل و به تدریج به سمت روند افزایشی حرکت خواهد کرد. به طور کلی بازار سرمایه، امروز روند مثبتی را به همراه دارد که البته در خصوص میزان شاخص نمی‌توان نظر قطعی داد.


بیشتر بخوانید: جامه سبزرنگ بورس در آخرین هفته فروردین


وی در ادامه افزود: در خصوص روند عرضه و تقاضا نیز به نظر می‌رسد در ابتدای بازار، عرضه کمی صورت می‌گیرد؛ اما به تدریج شاهد افزایش شدت عرضه خواهیم بود. در این راستا تقاضا نیز همراه با عرضه در نیمه دوم بازار رشد کرده و می‌تواند در مثبت شدن روند امروز تأثیر خوبی داشته باشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در رابطه با صنایع پیشروی امروز، می‌توان گفت در صنعت خودرو همانند هفته گذشته معاملات خوبی صورت خواهد گرفت. در واقع این صنعت در دل خود خود نقدینگی قابل توجهی دارد که می‌تواند به تدریج وارد سویه مثبت شود. از طرفی صنایع پالایشی نیز می‌توانند تا آخر وقت امروز در رده بندی گروه‌های لیدر بازار سرمایه قرار بگیرند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر